خبر

سفر به فضا با اتوبوس​های ویژه

سفر طولانی با اتوبوس اغلب خسته‌کننده است اما یک شرکت مسافربری در ژاپن ابتکاری جالب به خرج داده است تا سفر با اتوبوس به‌خاطره‌ای فراموش نشدنی برای مسافران تبدیل شود.
کد خبر: ۵۶۹۳۷۸

این اتوبوس‌ها برخلاف اتوبوس‌های معمولی پنجره ندارد تا بتوانید از این پنجره‌ها بیرون را تماشا کنید. اما اگر به فضا، فضانوردی یا سفرهای فضایی علاقه‌مند هستید، می‌توانید در این اتوبوس‌ها آن را تجربه کنید. شکل ظاهری این اتوبوس‌ها شما را به یاد فیلم جنگ ستارگان می‌اندازد اما این ویژگی‌ها فقط به نمای بیرونی اتوبوس‌ها محدود نمی‌شود. کافی است قدم به داخل اتوبوس بگذارید. آنچه در داخل اتوبوس‌ها برای علاقه‌مندان به فضا و فضانوردی در نظر گرفته شده بیش از ویژگی‌های ظاهری توجه آنها را به خود جلب می‌کند.

کابین این اتوبوس شبیه به یک سفینه فضایی است، به محض این که اتوبوس به راه می‌افتد و سفر آغاز می‌شود روی نمایشگرهایی که به جای پنجره‌ها روی بدنه اتوبوس قرار گرفته است فیلم‌هایی از فضا به نمایش درمی‌آید. پس از سخنرانی کوتاه راهنمای سفر، صندلی‌های مسافران با استفاده از یک دیوار متحرک از صندلی راننده جدا شده و سفر آغاز می‌شود. به این ترتیب همه مسافران عازم یک سفر مجازی به فضا می‌شوند./Odditycentral

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها