بیانیه نمایندگان مجلس در محکومیت اقدام اروپا ضدحزب الله لبنان:

پاسخ اتحادیه اروپا را در روز جهانی قدس می‌دهیم

سردار جزایری مطرح کرد:

نعل وارونه تروریسم دولتی اروپا

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با انتقاد از رویکرد متناقض سران اروپا به مقوله تروریسم اقدام آنان را فعل وارونه تروریسم دولتی اروپا توصیف کرد.
کد خبر: ۵۸۲۱۳۹
نعل وارونه تروریسم دولتی اروپا

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ پاسدار سید مسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به اقدام مضحک اتحادیه اروپا مبنی بر قراردادن نام شاخه نظامی حزب الله در فهرست گروههای تروریستی اظهار داشت: شکست تروریسم دولتی امریکا، اروپا و ارتجاع منطقه در سوریه و پیروزیهای مقاومت اسلامی منطقه بحدی عصبانیت دشمنان مقاومت را برانگیخت که بعنوان یک اقدام انفعالی و از سر استیصال، رزمندگان حزب الله قهرمان و حماسه‌سازان مقاومت‌های تاریخ ساز را تروریست معرفی می‌کند.

رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور گفت: بررسی تاریخچه دهه‌های اخیر تعدادی از کشورهای اروپایی مملو از جنایات و فجایع ضدبشری و اقدامات تروریستی بخصوص علیه مردم مظلوم فلسطین و لبنان است که در هم‌راستایی با سیاست‌های شیطان بزرگ امریکای جنایت‌کار، مردم این کشورها را بخاک و خون کشانده است.

وی همچنین اظهار داشت: شکست صهیونیست‌ها و اربابان امریکایی و اروپایی و ارتجاع منطقه در جنگ‌های 33 روزه، 22 روزه، و هفت روزه، در لبنان و غزه بحدی بزرگ و مهم است که با وجود گذشت زمان زیادی از آن هنوز چون خار در چشم دشمنان مقاومت، سیستم‌های استکباری را عذاب می‌دهد.

سردار جزایری با تأکید بر اینکه: تصمیمات و مصوبات کشورهای اروپایی علیه حزب الله واقعیت شکست تاریخی صهیونیست‌ها از مقاومت منطقه را دگرگون نمی‌کند و جز افزایش لکه‌های ننگ اروپا نتیجه دیگری در پی نخواهد داشت تصریح کرد: اروپا، امریکا و ارتجاع منطقه حقیقتاً در برابر مقاومت مردمی منطقه دچار مشکلات و چالش‌های اساسی شده‌اند و برون فکنی از نوع برخوردهای سخیف با حزب الله قهرمان و مردم مقاوم سوریه بیش از پیش آنها را در باتلاق خود ساخته فرو می‌برد.

این مقام بلندپایه نظامی خاطرنشان کرد: شکستهای استکبار محدود به لبنان و سوریه نیست. هم‌اکنون ادامه این شکست‌ها در افغانستان و عراق نیز به وضوح قابل مشاهده می‌باشد.

معاون ستادکل نیروهای مسلح با مخاطب قراردادن اتحاد اروپا تاکید کرد: اگر اتحادیه اروپا بر این تصور است که از طریق وارد آوردن فشار به حزب الله، خواهد توانست در سایر عرصه‌ها و موقعیت‌ها کسب امتیاز کند، سخت در اشتباه است و با اینگونه اقدامات تنها پل‌های پشت سرخود را خراب می‌کند.

وی با اشاره به تلاش سران اتحادیه اروپا در پی گیری نسخه های کاخ سفید ولابی صهیونیستی اظهار داشت: دنباله‌رویی اروپا از امریکا و صهیونیست‌ها، بسیار جای تأسف دارد و جای تعجب است چگونه اقدامات ضدانسانی دولت‌های اروپایی با سکوت نخبگان اروپایی مواجه می‌شود.

سردار جزایری در پایان اظهار امیدواری کرد روحیه تبعیت‌پذیری دولت‌مردان اروپایی از امریکا و رژیم اشغالگر قدس با چالش مردم و نخبگان اروپا مواجه گردد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها