قیمت کتاب های درسی در سال جدید تحصیلی اعلام شد

کتاب درسی، چند ؟

فهرست قیمت کتابهای درسی در سال تحصیلی 92-93 توسط شرکت چاپ و نشر کتابهای درسی ایران در استان تهران و البرز اعلام شد.
کد خبر: ۵۹۳۲۳۴
کتاب درسی، چند ؟

قیمت کتابهای پایه اول دبستان 59 هزار ریال، پایه دوم دبستان 74 هزار ریال، پایه سوم دبستان 83 هزار ریال، پایه چهارم دبستان 75 هزار ریال، پایه پنجم دبستان 80 هزار ریال و پایه ششم دبستان 102 هزار ریال است.

همچنین قیمت یک دوره کتاب سال سوم راهنمایی 127 هزار و 200 ریال و قیمت یک دوره کتاب سال اول دبیرستان مبلغ 103 هزار و 500 ریال است.

قیمت کتابهای سال دوم ریاضی در مقطع متوسطه 137 هزار ریال که توزیع این کتابها در استان البرز 40 هزار و 500 ریال است.

قیمت کتابهای سال دوم تجربی در تهران مبلغ 139 هزار ریال و در استان البرز 142 هزار و 500 ریال است. همچنین قیمت کتاب‌های سال دوم انسانی در مقطع متوسطه مبلغ 138 هزار ریال که این کتابها در استان البرز 138 هزار و 500 ریال خواهد بود.

بر اساس اعلام شرکت چاپ و نشر کتابهای درسی ایران قیمت یک دوره کتاب سال سوم ریاضی مبلغ 146 هزار ریال، سال سوم تجربی مبلغ 118 هزار ریال و سال سوم انسانی به مبلغ 136 هزار و 500 ریال خواهد بود.

توزیع کتابهای درسی دوره راهنمایی و دبیرستان برای سال تحصیلی 92-93 از 16 شهریور ماه در کتاب‌فروشیهای سراسر کشور آغاز خواهد شد. (مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
۰
۰
شمارا به خدا به مسئولین ذیربط اعلام نمائید به والله بعضی از مردم پول خرید نان ندارند چه جوری پول خرید كتابهای فرزندانشان را تهیه نمایند . در ضمن به اطلاع مبارك برسانم همین خانوادهای ضعیف هستند با داشتن فرزند بیشتر اسایش وامنیت این مملكت را تامین می كنند چرا كه سرباز از همین خانواده های ضعیف هست ویا كارهای دیگر. شمارا به خدا كجا دیدید بچه سرمایه دار به سربازی یا خدمت دیگر به این مملكت كند این را بگویم حتی تحصیل كرده ها نیز از همین خانواده های ضعیف هستند . در پایان شما را به خدا از مسئولین بخواهید هوای خانواده های ضعیف و پر جمعیت را بامشكلات فعلی داشته باشند . چرا كه از یك طرف به خانواده ها گفته می شود جمعیتتان را افزایش دهید واز این طرف هم بدین صورت گرانی هست كه نمی توانند فرزندانشان را به مدر سه بفرستند . ایا این انصاف است شما را به خدا به گوش بزرگان برسانید كه فكر توده ضعیف و كاركنان ضعیف به خصوص معلمان باشند زیرا اگر معلمان هم حقوق های سه یا چهار ملیونی مثل معادن، بیمارستان بانك ها وغیره داشتند التماس نمی گردند . خودتان وانصافتان آیا همین طور نیست . خلاصه با این وضعیت نمی دانیم با این حقو قهای كم هزینه های آب ، برق ، تلفن وگاز بپردازیم یا هزینه های لباس ، غذا ، كتاب وموارد دیگر كه حتی فكرشان هم فرد را روانی می كند تا چه برسد به تهیه آن كه آن هم با گرانی های سر سام آور فعلی فقط باید خواب خرید را ببینیم كه به نظر می رسد حتی خواب دیدن هم هزینه دارد . با تشكر

نیازمندی ها