
مهدی نوید ادهم افزود: گفتههای رییسجمهور در آیین بازگشایی مدارس نشان از توجه و دیدگاه بلند وی نسبت به فرآیند و اثربخشی نظام تعلیم و تربیت در توسعه فرهنگ سیاسی و اجتماعی کشور است و اگر به دنبال تحول بنیادین هستیم، قطعا باید این ایدهها بخش مهمی از برنامههای آموزش و پرورش باشد.
وی ااظهار کرد: بر اساس درس ملی، درسهایی که میتواند خلاقیت، پرسشگری و پژوهش را در دانشآموزان ایجاد کند، طراحی و تدوین شده که مطابق با خواستهها و تاکیدات رییسجمهور است.
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش تصریح کرد: برای داشتن دانشآموزانی پرسشگر، خلاق و پژوهش محور در سند درس ملی، تفکر و پژوهش برای پایه ششم و تفکر و سبک زندگی برای پایه هفتم طراحی و تدوین شده است که میتواند بخشی از این مطالبات مهم را پاسخگو باشد، چرا که با طراحی این دروس، دانشآموزان به سمت پرسشگری و پژوهش محوری حرکت میکنند.
نوید ادهم درباره احیای زنگ انشاء که یکی از درخواستهای رییسجمهور در آیین بازگشایی مدارس از آموزش و پرورش بود، گفت: در سند درس ملی این قابلیت برای درس انشاء طراحی شده تا اندیشهورزی و خردورزی در دانشآموزان تقویت کنند. ( ایسنا)
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
گفت و گو با بهزاد داداش زاده بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی
مدیرعامل «بنیاد ملی پویانمایی» معتقد است فرهنگ «تولید مشترک» و توزیع مسئولیتها تنها راه توسعه بینالمللی است
فریدون جنیدی معتقد است: یادگار فردوسی اثری عمیق است که نباید به شکل سطحی به آن نگاه کرد