به گزارش فارس، نامدار عبداللهیان افزود: مهارت کنار آمدن با دانشآموزان عادی و آگاهی دانشآموزان عادی از نیازهای دانشآموزان استثنایی، مهمترین مزیت اجرای این طرح برای دانشآموزان استثنایی در مدارس عادی است.
وی ادامه داد: بهرهمندی دانشآموزان از معلم رابط و آموزشگاه پشتیبان و برخورداری معلمان مشارکتکننده در طرح از مزایای ویژه، از دیگر ویژگیهای آموزش تلفیقی و فراگیر است.
عبداللهیان با اشاره به وجود 40 هزار دانشآموز استثنایی در حال تحصیل در مدارس عادی کشور گفت: هم اکنون بیش از 112 هزار دانشآموز استثنایی در کشور شناسایی شدهاند که براساس ابلاغیه جدید آموزش و پرورش، مقرر شد سالانه هزار دانشآموز استثنایی در کنار دانشآموزان عادی در مدارس عادی پذیرش شوند و تحصیل کنند.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
گفتوگوی «جامجم» با هوشنگ توکلی پیرامون تجربه بازی در «مرگ تدریجی یک رویا»
طالقانی معتقد است سینمای ملی داشتن به هر قیمتی افتخار محسوب نمیشود، چون این مقوله تبدیل به یک ابژه شده و طرف غربی هر قدر خودمان را تحقیر کنیم، بیشتر به ما امتیاز میدهد
رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور در گفتوگو با «جامجم» مطرح کرد