جعفر تشکری هاشمی در گفتوگو با ایسنا افزود: از سه سال گذشته تاکنون هیچ اتوبوسی به کلانشهرهای کشور داده نشده است و هیچ قراردادی با شرکتهای تولیدکننده اتوبوس
بسته نشده و هماکنون 9000 اتوبوس کم داریم. وی تاکید کرد: اکنون که قیمت سوخت در حال افزایش است و پارامترهای سوبسیدی حذف خواهد شد باید دولت و مجلس از شهرداری برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی حمایت کنند.
این مقام مسئول یادآور شد: در گذشته باید از محل صرفهجویی طرح هدفمندی یارانهها سهمی نیز برای توسعه حمل و نقل عمومی پرداخت میشد که تاکنون اقدامی در این زمینه انجام نشده است. معاون ترافیک شهردار تهران عنوان کرد: در کشورهایی مانند هند، کره و چین اعتبارات
بلوکه شدهای داریم که میتوانیم از این فاینانسها برای حمل و نقل پاک و توسعه خطوط مترو استفاده کنیم.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
گفتوگوی«جامجم» با احمد ابوالقاسمی یکی از موفقترین قاریان قرآن و میزبان برنامه «محفل»
در گفتوگو با دکتر علیرضا کیخا معاون امور استانهای رسانه ملی مطرح شد
علاءالدین بروجردی نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با جام جم آنلاین:
ابوالفضل ظهره وند نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با جام جم آنلاین: