سارق لوازم داخل خودرو دستگیر شد

سرقت در کمتر از 30 ثانیه

کمین دزد‌های حرفه‌ای اطراف پمپ‌ بنزین

دو مرد که از غفلت رانندگان زن و مرد هنگام خروج از خودروهایشان برای سوختگیری در جایگاه‌های سوخت استفاده کرده و اموال آنها را سرقت می‌کردند، از سوی پلیس مشهد در استان خراسان رضوی دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۶۹۱۴۱
کمین دزد‌های حرفه‌ای اطراف پمپ‌ بنزین

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان مشهد در این باره به جام‌جم گفت: چندی پیش مردی با حضور در سر کلانتری پایگاه غرب این شهر از دو مرد به اتهام سرقت اموال درون خودرویش شکایت کرد.

در تحقیق از شاکی معلوم شد روز حادثه وقتی برای سوختگیری از خودرویش پیاده شده، سارقان از این فرصت استفاده کرده و پول و دیگر اموالش را که درون یک کیف بوده، سرقت کرده و متواری شده‌اند.

با اطلاع از سرقت مرد مالباخته با بازبینی دوربین مداربسته محل متوجه می‌شوند که در زمان سرقت یک دستگاه موتورسیکلت با دو سرنشین در آن حوالی پرسه می‌زده‌اند.

سرهنگ حجت نیک‌ مرام افزود: با تشکیل پرونده، تحقیقات برای یافتن این دو مرد موتورسوار که احتمال می‌رفت سارق باشند، آغاز شد تا این که زنان و مردان دیگری نیز با حضور در پلیس آگاهی از دو جوان به اتهام سرقت اموالشان شکایت کردند.

وی یادآور شد: در این مرحله با بررسی از پرونده‌ها معلوم شد، شیوه دزدی از مالباختگان یکی بوده و تصویری که دوربین‌های مداربسته جایگاه‌های سوخت از سارقان ثبت کرده‌اند، متعلق به همان دو مردی بوده که پلیس در تعقیبشان است.

با به دست آمدن این اطلاعات، جستجو برای دستگیری سارقان ادامه داشت تا این که دو روز پیش متهمان فراری که قصد داشتند اموال راننده دیگری را در یکی از محله‌های شهر مشهد سرقت کنند، شناسایی و دستگیر شدند.

با انتقال متهمان به پلیس آگاهی، آنها به سرقت‌های سریالی اموال رانندگان که بیشتر بانوان بودند، اعتراف کردند و گفتند: به دلیل اعتیاد به کراک پول‌های سرقتی را هزینه خرید مواد مخدر می‌کردیم و کیف‌های زنانه را نیز به مادر، خواهر و همسرانمان هدیه می‌دادیم.

با صدور قرار قانونی برای متهمان، تحقیقات تکمیلی از آنها برای کشف اموال سرقتی و دستگیری مالخران ادامه دارد. افرادی که در دام متهمان گرفتار شده‌اند، می‌توانند با حضور در پلیس آگاهی از متهمان شکایت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها