شرکت ارتباطات زیرساخت در سال 92 بالغ بر 2 میلیارد و 300 میلیون دقیقه ارتباط بین الملل را برای ایرانیها برقرار کرد.
حسین معدنی پور مدیر کل کنترل و هماهنگی مدیریت شبکه و مهندسی عملیات سوییچ شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: برقراری این حجم مکالمه در سال گذشته با وجود اعمال محدویت در تبادل ترافیک بین الملل ناشی از تحریم های ناعادلانه بانکی علیه کشورمان، امکان پذیر شده است.
وی افزود: با تلاش بی وفقه مدیران و کارشناسان شرکت ارتباطات زیرساخت و با استفاده از توان بالقوه بخش خصوصی این چالش ها در این شرایط به فرصت تبدیل و ارتباطات با کیفیت مناسب با تمامی مقاصد بین المللی برقرار شد.
این مقام مسئول در شرکت ارتباطات زیرساخت با بیان اینکه در سال گذشته کیفیت ارتباطات نسبت به قبل بهبود داشته است، افزود: این آمار بیانگر همفکری و همکاری متقابل دولت و بخش خصوصی با یکدیگر در ارائه سرویس مطلوب و مناسب به هموطنان خصوصا در شرایط مورد نیاز است.
مدیرکل کنترل و هماهنگی مدیریت شبکه و مهندسی عملیات سوئیچ زیرساخت گفت: کیفیت مکالمات بین الملل علاوه بر کیفیت سیستم های ارتباطی واسط ، وابسته به شبکه کشور مقابل نیز است که در این میان بهترین کیفیت (ASR) شبکه بین الملل متعلق به کشورهایی از جمله انگلیس و آلمان با بیش از 44 درصد موفقیت و کشور های همجوار همچون ترکیه و امارات با حدود 40 درصد موفقیت درسال گذشته بوده است.
معدنی پور افزود: کانالهای بین الملل کشورمان با مقاصد بین المللی در سال 92 با 30 درصد افزایش به 47 هزار کانال رسید.(مهر)
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
دانشیار حقوق بینالملل دانشگاه تهران در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
یک پژوهشگر روابط بینالملل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتوگوی «جامجم» با سرپرست اداره کل روابطعمومی و امور بینالملل سازمان نظام پزشکی کشور مطرح شد
فرزاد آشوبی در گفتوگو با «جامجم» مطرح کرد