مهارت لبخند را در شبکه آموزش بیاموزید

«مهارت لبخند» عنوان ویژه‌برنامه‌ای است که از امروز مصادف با نهم ربیع‌الاول و جشن‌های آغاز امامت حضرت ولی عصر «عج» تا هفدهم ربیع الاول سالروز میلاد حضرت رسول اکرم (ص) هر شب ساعت 20 از شبکه آموزش به نمایش درمی‌آید.
کد خبر: ۷۵۴۹۱۱
مهارت لبخند را در شبکه آموزش بیاموزید

به گزارش روابط عمومی شبکه آموزش، امیر قمیشی، تهیه‌کننده و سردبیر برنامه مهارت لبخند، در این باره گفت: این برنامه اولین مجموعه‌ای است که پس از بازتعریف مأموریت شبکه آموزش به تفکیک آموزش و مهارت طراحی شده و قصد دارد مخاطب را با مهارت شاد زیستن به عنوان یک مهارت عمومی آشنا کند و با استفاده از ظرافت‌های زبانی موجود در ادبیات فارسی و راهکارهای جامعه‌شناختی و روان‌شناختی آن را بررسی کند.

قمیشی درباره ادامه تولید مجموعه تلویزیونی قند پهلو نیز گفت: توقف تولید برنامه قند پهلو، یک تصمیم گروهی جهت ارتقای ساختار این مسابقه تلویزیونی از سوی سازندگان آن بوده است و مدیر جدید شبکه آموزش، دکتر ساری نیز از ادامه ساخت قند پهلو حمایت می‌کنند.

به گفته این تهیه‌کننده، سری جدید این برنامه بزودی با رویکرد آموزشی و با حضور شرکت‌کنندگان تاجیک و افغان در کنار طنزپردازان منتخب ایرانی تولید خواهد شد و در آستانه نوروز و قبل از ایام فاطمیه پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها