از نظر ظاهری فرق زیادی بین مدل هیبریدی و مدل بنزینی آن نیست و تنها کمی سپر جلوی آن متفاوت شده است.
موتور الکتریکی این خودرو در زیر صندوق عقب قرار گرفته و این موضوع باعث میشود که بتوان کماکان صندلیهای عقب این خودرو را خواباند تا فضای بیشتری برای حمل بار در اختیار داشت.
در جلو یک پیشرانه 2 لیتری4 سیلندر GDI قرار گرفته که میتواند حداکثر 154 اسببخار و 190 نیوتنمتر را تولید کند.
موتور الکتریکی نیز میتواند حداکثر 51 اسببخار را تولید کند که در نهایت این خودرو قابلیت تولید 193 اسببخار را خواهد داشت که به گیربکس 6 سرعته سوناتای هیبریدی منتقل میشود.
با تمامی این تفاسیر، هیوندای سوناتای هیبریدی توانسته مصرفی برابر 6 لیتر در شهر، 5.3 لیتر در خارج از شهر و 5.6 لیتر به صورت ترکیبی داشته باشد.(خودروبانک)
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
داود فتحعلیبیگی معتقد است اقتباس از یک متن باید بهگونهای باشد که با فرهنگ بومی ما سازگاری پیدا کند
گفتوگو با افسانه حسامیفرد، اولین کوهنورد زن تاریخساز ایرانی در مسیر باشگاه هشت هزاریها
تهیهکننده، نویسنده و بازیگران مجموعه شبکه سه، از چالشهای تولید یک قصه اجتماعی میگویند
در گفتوگو با یک جامعهشناس، تهدیدات و فرصتهای هوش مصنوعی برای خانوادههای ایرانی را بررسی کردهایم