محمدحسن سرابیان گفت: رسیدگی به شکایتهای مردمی از طریق پیامک فعال است و به تمامی پیامهای ارسالی در اسرع وقت رسیدگی میشود. وی افزود: شکایتها از سراسر کشور به این سامانه پیامک ارسال شده، کارشناسان اداره کل نظارت و هماهنگی گشتهای مشترک سازمان تعزیرات نیز آنها را به مدیرکل استان مربوط ارسال میکنند و به محض ارسال نامه به استان، این امر از طریق پیامک به فرد شاکی اطلاع داده میشود. سرابیان اظهار کرد: اداره کل استانی پس از رسیدگی به شکایت نتیجه را به اداره کل نظارت و هماهنگی گشتهای مشترک سازمان تعزیرات حکومتی ارسال میکند و پس از آن نتیجه رسیدگی به شکایت از طریق سامانه پیامکی به اطلاع فرد شاکی میرسد. وی خاطرنشان کرد: البته برخی از شکایتهای واصله همچون برخورد با سد معبر در حوزه کاری سازمان تعزیرات حکومتی نیست و باید به شهرداری گزارش شود.
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد