چگونگی رسیدگی به شکایت‌های مردمی از طریق پیامک

مدیرکل نظارت و هماهنگی گشت‌های مشترک سازمان تعزیرات حکومتی مراحل رسیدگی به شکایت‌های مردمی از طریق سامانه پیامکی 30009651 را اعلام کرد.
کد خبر: ۷۶۹۷۳۰

محمدحسن سرابیان گفت: رسیدگی به شکایت‌های مردمی از طریق پیامک فعال است و به تمامی پیام‌های ارسالی در اسرع وقت رسیدگی می‌شود. وی افزود: شکایت‌ها از سراسر کشور به این سامانه پیامک ارسال شده، کارشناسان اداره کل نظارت و هماهنگی گشت‌های مشترک سازمان تعزیرات نیز آنها را به مدیرکل استان مربوط ارسال می‌کنند و به محض ارسال نامه به استان، این امر از طریق پیامک به فرد شاکی اطلاع داده می‌شود. سرابیان اظهار کرد: اداره کل استانی پس از رسیدگی به شکایت نتیجه را به اداره کل نظارت و هماهنگی گشت‌های مشترک سازمان تعزیرات حکومتی ارسال می‌کند و پس از آن نتیجه رسیدگی به شکایت از طریق سامانه پیامکی به اطلاع فرد شاکی می‌رسد. وی خاطرنشان کرد: البته برخی از شکایت‌های واصله همچون برخورد با سد معبر در حوزه کاری سازمان تعزیرات حکومتی نیست و باید به شهرداری گزارش شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
سفر اربعین به سلامت

ضروری‌ترین نکات بهداشتی را که زائران اربعین باید رعایت کنند در گفت‌وگو با یک متخصص بیماری‌های عفونی بررسی کرده‌ایم

سفر اربعین به سلامت

وقتی دل جنگل سوخت

«جام‌جم» در گفت‌وگو با جانشین فرمانده یگان حفاظت سازمان منابع طبیعی کشور بررسی کرد

وقتی دل جنگل سوخت

نیازمندی ها