چگونگی رسیدگی به شکایت‌های مردمی از طریق پیامک

مدیرکل نظارت و هماهنگی گشت‌های مشترک سازمان تعزیرات حکومتی مراحل رسیدگی به شکایت‌های مردمی از طریق سامانه پیامکی 30009651 را اعلام کرد.
کد خبر: ۷۶۹۷۳۰

محمدحسن سرابیان گفت: رسیدگی به شکایت‌های مردمی از طریق پیامک فعال است و به تمامی پیام‌های ارسالی در اسرع وقت رسیدگی می‌شود. وی افزود: شکایت‌ها از سراسر کشور به این سامانه پیامک ارسال شده، کارشناسان اداره کل نظارت و هماهنگی گشت‌های مشترک سازمان تعزیرات نیز آنها را به مدیرکل استان مربوط ارسال می‌کنند و به محض ارسال نامه به استان، این امر از طریق پیامک به فرد شاکی اطلاع داده می‌شود. سرابیان اظهار کرد: اداره کل استانی پس از رسیدگی به شکایت نتیجه را به اداره کل نظارت و هماهنگی گشت‌های مشترک سازمان تعزیرات حکومتی ارسال می‌کند و پس از آن نتیجه رسیدگی به شکایت از طریق سامانه پیامکی به اطلاع فرد شاکی می‌رسد. وی خاطرنشان کرد: البته برخی از شکایت‌های واصله همچون برخورد با سد معبر در حوزه کاری سازمان تعزیرات حکومتی نیست و باید به شهرداری گزارش شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
سه‌گانه فرصت در آسیای مرکزی

سفیر کشورمان در عشق‌آباد در گفت‌وگو با «جام‌‌جم» ابعاد مختلف سفر رئیس‌جمهور به ترکمنستان و قزاقستان را تشریح کرد

سه‌گانه فرصت در آسیای مرکزی

رویش زندگی از دل مرگ

همزمان با موافقت معاون رئیس‌جمهور با اهدای عضو ۲ فرزندش،در گفت‌وگو با دکتر امید قبادی، نایب‌رئیس انجمن اهدای عضو ایرانیان، چالش‌های این حوزه را بررسی کردیم

رویش زندگی از دل مرگ

نیازمندی ها