قسمت جلوی پژو 208 فیسلیفت کمی تغییر کرده است. چراغهای جلو از گرافیک جدیدی بهره میگیرند.
جلو پنجره مشبک رادیاتور نیز طرحی تازه دارد. سپر جلو و هواکشهای زیر آن و چراغهای مه شکن نیز تغییر کردهاند.
در مجموع کمی از پیچیدگی و شلوغی نمای جلو پنجره کاسته شده و هواکشها نیز به دو سوی سپر رانده شدهاند.
در قسمت پشتی اتومبیل تغییرات محسوسی به چشم نمیخورد به جز تغییر قسمت پایینی چراغها که با چراغهای LED و به شکل سه بعدی، کمی متنوع شدهاند. پژو همچنین رنگهای جدید برای بدنه این اتومبیل نیز ارائه کرد.
در داخل کابین 208 جدید، غربیلک فرمان با روکش چرم، تریم جدید داشبورد و صفحه نمایشگر 7 اینچی لمسی همراه با سیستم سرگرمی و بلوتوث و اتصال USB و هماهنگی با گوشیهای هوشمند از طریق نرمافزار اتصال پژو که امکان نمایش اطلاعات روی گوشی را در نمایشگر اتومبیل نیز مهیا میسازد، از موارد قابل توجه هستند.
پژو همچنین مدل GT این اتومبیل را با حاشیه جلوپنجره کرومی براق، مه شکن جلو، چرخهای آلیاژی 17 اینچی و خروجی اگزوز کرومی نیز عرضه خواهد کرد. داخل کابین 208 GT با چرم سیاه و قرمز پوشش یافته است.
همچنین نسخه ویژه 30 سالگی GTi هم بهصورت تولید محدود با ویژگیهایی چون تعلیق کاهش ارتفاع یافته، چرخهای آلیاژی 18 اینچی، صندلیهای مسابقه ای سطلی شکل، کفپوش ویژه قرمز رنگ، رنگآمیزی بدنه به رنگ مشکی و قرمز و یک پیشرانه 1.6 لیتری توربو با قدرت 205 اسب بخار، معرفی شده است.
طیف وسیعی از پیشرانههای دیزلی و بنزینی برای 208 قابل انتخاب میباشند. موتور 1.6 لیتری HDI با قدرت 75 اسب بخار، سرآغاز این موتورها است.
دو نسخه دیگر از همین موتور با قدرت 100 و 120 اسب بخار نیز وجود دارد. موتور 1.2 لیتری توربوشارژر جدید هم با قدرت 110 اسب بخار یکی دیگر از انتخابهای ممکن است.
برای انتقال نیرو هم میتوان از گیربکس 5 سرعته دستی یا 6 سرعته اتوماتیک بهره برد.(پدال)
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
دانشیار حقوق بینالملل دانشگاه تهران در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
یک پژوهشگر روابط بینالملل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتوگو با امین شفیعی، دبیر جشنواره «امضای کری تضمین است» بررسی شد