تولید انیمیشن ۱۰۰۰ قسمتی یوز ایرانی در مرکز صبا

انیمیشن هزار قسمتی «یوز ایرانی» در مرکز پویانمایی صبا تولید می‌شود.
کد خبر: ۸۲۲۵۸۶
تولید انیمیشن ۱۰۰۰ قسمتی یوز ایرانی در مرکز صبا

مهدی دهقان‌نیری، مدیر گروه کودک این مرکز درباره این مجموعه به خبرگزاری صدا و سیما گفت: پیش‌تولید این مجموعه که در قالب دو بعدی ساخته خواهد شد از اواخر مرداد آغاز می‌شود. این انیمیشن زندگی یوزپلنگ ایرانی را در مناطق مختلف کشور و در برخورد با حیوانات زیست‌محیطی ایران به تصویر می‌کشد.

وی درباره دیگر تولیدات این مرکز توضیح داد:‌ انیمیشن «سینا» هم با موضوع تاریخی ـ علمی در 15 قسمت در این مرکز در مرحله نگارش است. انیمیشن «توپک و تراب» در 13 قسمت، فصل دوم «آقا معلم و بچه‌ها» در 26قسمت و «مسافری از دور دورها» در 26 قسمت از جمله کارهایی است که در مرحله پیش‌تولید قرار دارد و قرار است بزودی ساخته شود. مدیر گروه کودک مرکز پویانمایی صبا با اشاره به ساخت انیمیشن موزیکال «شادمانه» افزود: این انیمیشن به سرودهای قدیمی می‌پردازد.

وی با اشاره به ساخت انیمیشن «ابزار ماهی‌ها» ‌در 26 قسمت پنچ دقیقه‌ای گفت:‌ این انیمیشن از اول مهر از شبکه پویا روی آنتن خواهد رفت.

فصل پنجم «این چیه» ، «مثل‌ها»، «رستوران جنگلی»، فصل پنجم «خانه ما»، «آقای دانی»،«ماهی بادکنکی»، «زیبای موزه» و«روباه کلک و خروس زیرک» دیگر انیمیشن‌هایی هستند که برای مهر آماده پخش است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها