به گزارش جام جم آنلاین، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با بیان این که دستورعمل مربوط به طرح برندسازی جایگاههای عرضه سوخت در حال نهایی شدن است، گفت: نخستین برند جایگاههای عرضه سوخت تا پایان سال تشکیل و کار خود را در شهراصفهان آغاز خواهد کرد.
سید ناصر سجادی با تشریح جزئیات اجرای طرح برندسازی جایگاه های عرضه سوخت افزود: بررسی های مربوط به طرح برندسازی پمپهای بنزین انجام شده و اکنون دستورعمل آن در مرحله نهایی شدن قرار دارد.
او افزود: قرار است جلسه ای نیز در این هفته درباره چگونگی اجرای این طرح با وزیرنفت برگزار شود.
سجادی با بیان این که بخش مربوط به قیمت در این طرح نهایی نشده است، هدف از اجرای این طرح را ارتقای سطح خدمات در جایگاههای عرضه سوخت بیان کرد و گفت: در این طرح، شرکتها براساس خدماتی که به مشتریان ارائه می دهند، هزینه دریافت خواهند کرد.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با بیان این که اجرای این طرح سبب ایجاد رقابت در میان جایگاهها می شود، اضافه کرد: جایگاه معمولی که خدمات زیادی ارائه ندهد، هزینه پایینی دریافت خواهند کرد.
سجادی درباره زمان اجرای این طرح، گفت: دستورعمل این طرح در حال نهایی شدن است و پیش بینی می شود تا پایان سال اجرایی شود.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی افزود: البته این طرح به صورت تدریجی اجرا می شود و قرار نیست همه برندها یک شبه تشکیل شده و همه جایگاه ها یکباره به این طرح بپیوند.
اوتصریح کرد: اجرای کامل این طرح زمانبراست و تحویل درخواست تشکیل برند، بررسی و صدور مجوز به زمان نیاز خواهد داشت.
سجادی افزود: پس از نهایی شدن و ابلاغ آیین نامه، متقاضیان می توانند درخواست خود را مطرح کنند و در صورت داشتن شرائط لازم، مجوز فعالیت آنها صادر می شود.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از تشکیل نخستین برند جایگاههای عرضه سوخت در شهر اصفهان خبر داد و گفت: این برند تا پایان سال در این شهر آغاز به کار می کند.
سجادی با بیان این که قرار است 40 پمپ بنزین تک سکو(کوچک) در زیرمجموعه یک برند در شهر اصفهان فعالیت کنند، افزود: این جایگاهها در قطعه زمین های کوچک ساخته شده اند.
او گفت: درتهران نیز برای ساخت جایگاههای تک سکو فراخوان داده شده و برنامه هایی برای اجرای این طرح در دست اجراست.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی درباره استقبال شرکت های خارجی و بین المللی از این طرح گفت: تاکنون هیچ درخواستی ازجانب این شرکت ها به شرکت ملی پخش ارائه نشده است.
سجادی ادامه داد: قیمت بنزین در ایران برای شرکتهای بین المللی جذابیتی ندارد و تاکنون مذاکره ای نیز انجام نداده اند.
هم اکنون بنزین عادی به قیمت هر لیتر هزار تومان و بنزین سوپر 1200 تومان عرضه می شود. از پنجم اردیبهشت امسال، وزارت نفت سهمیه بندی بنزین را متوقف ونرخ بنزین را یکسان سازی کرد.
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
بازگشت ترامپ به کاخ سفید چه تاثیری بر سیاستهای آمریکا در قبال ایران دارد؟
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
حسن فضلا...، نماینده پارلمان لبنان در گفتوگو با «جامجم» مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
گفتوگو با علی کاظمی، از ورودش به بازیگری تا نقشهای مورد علاقهاش