انتقام به روش چینی ! + تصاویر

خانمی از طریق عمل لیپوساکشن تمام چربی‌های بدنش را برداشت، با بخشی از آن یک قالب صابون ساخت و به‌عنوان کادو برای مادر نامزد سابقش فرستاد!
کد خبر: ۸۷۳۴۶۴
انتقام به روش چینی ! + تصاویر

به گزارش جام جم آنلاین ، این روزها داستان انتقام زن چینی از نامزد سابق و خانواده او به‌سرعت در رسانه‌های اجتماعی این کشور پخش‌شده است. پس‌ از آنکه این خانم اهل استان هنان به خاطر وزن بالا از سوی خانواده نامزدش طرد شد، از طریق عمل لیپوساکشن تمام چربی‌های بدنش را برداشت، با بخشی از آن یک قالب صابون ساخت و به‌عنوان کادو برای مادرِ نامزد سابقش فرستاد!

این خانم در فضای مجازی با عنوان «ژیائو ژیائو عاشق خوردن و زیبایی است» فعالیت دارد. او روز هفتم ژانویه عکسی از خود در «Weibo» منتشر کرد که در آن قالب صابونی را در دست دارد و زیر آن نوشته است: یانگ ژیئولی، آیا هنوز آخرین جشنواره‌ بهاره را به یاد داری؟ از آنجایی‌ که امسال دیگر نمی‌توانم با تو به خانه بیایم، از چربی بدن خودم قالب صابونی ساختم تا مادرت با آن حمام کند! جشنواره‌ بهاره زمان هدیه دادن به مردان سطح پایینی است که زنان را بر اساس ظاهرشان قضاوت می‌کنند.

به‌علاوه ژیائو ژیائو تصویری از دعوای اس ام اسی خود با نامزد سابقش گذاشته است.

ظاهراً ژیائو در این متن می‌گوید: از چربی بدنم یک قالب صابون برات ساختم تا مادرت با آن حمام کند. سال نوی چینی، فرصتی برای غافلگیر کردن مردانی است که کتاب را بر اساس جلدش قضاوت می‌کنند که یانگ هم در پاسخ می‌گوید: چرا داری مرا در اینترنت بد جلوه می‌دهی؟! ما دیگر جداشده‌ایم، لازم نبود بری بیمارستان و چربی‌هایت را در بیاوری و حال من را هم به هم بزنی! لعنتی! من آدم‌ها را بر اساس ظاهرشان قضاوت می‌کنم؟ نباید حال مادرم را به هم می‌زدی.

پاسخ قوی یانگ باعث نشد که ژیائو سکونت کند و می‌گوید: تو گفتی من چاقم. باورت بشه یا نه دارم این صابون را برای خانواده‌ات می‌فرستم! با اینحال ژیائو بعداً تصاویر مکالمه‌شان را از «Weibo» حذف کرد.

هرچند این داستان در وهله‌ اول برای بسیاری جالبی بود اما هیچ مدرکی وجود ندارد که ثابت کند صابون درون تصویر از چربی بدن ژیائو ساخته‌شده است و معلوم نیست که واقعاً می‌خواهد آن را برای خانواده نامزد سابقش بفرستد یا فقط می‌خواست با نشان دادن این تصویر او را تحقیر کند. به‌هرحال این کارش توجه بسیاری را در فضای مجازی به خود جلب کرده که احتمالاً هدفش همین بوده است.

پست اصلی او بیش از 6000 بار به اشتراک گذاشته شد، نزدیک 3000 بار لایک خورد و 5000 نظر برای آن به ثبت رسید. بااین‌حال واکنش‌های مردم بسیار متفاوت بود؛ برخی آن را یک استراتژی هوشمندانه نامیدند و عده‌ای افراطی‌گری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها