
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، کتاب «بایسته های تبلیغ از منظر مقام معظم رهبری» با تدوین احسان بابایی از سوی دفتر نشر معارف منتشر شد.
در این اثر تلاش شده است تا دیدگاه های رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای ـ که خود از سرآمدان و الگوهای تبلیغ دینی در شکل و محتوا محسوب می گردد ـ در زمینه بایسته های تبلیغ ارائه شود.
سرفصل های مهم توصیه های ایشان خطاب به مبلغین دینی عبارت است از: اهمیت و جایگاه تبلیغ، شرایط مبلغ مانند خودسازی و رشد اخلاقی و علمی، بایسته های تبلیغ، محیط های تبلیغی مختلف مانند مسجد، دانشگاه، امامت جمعه، محیط نظامی، محیط رسانه ای و مجالس عزای سیدالشهدا(ع)، مسئولیت مبلغین در خرافه زدایی و بدعتزدایی، صیانت از وحدت اسلامی و در نهایت بایسته های نحوه ارتباط با نظام اسلامی.
این کتاب در هفت فصل تدوین شده است: «اهمیت و جایگاه تبلیغ»، «شرایط کلی مبلغ»، «بایسته های تبلیغ»، «محیط های تبلیغی»، «خرافه زدایی و بدعت ستیزی»، «وحدت اسلامی»، «تبلیغ و نظام اسلامی».
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
ابوالفضل ظهره وند نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با جام جم آنلاین:
گفتوگوی روزنامه «جامجم» با سجاد سالاروند، نخستین کوهنورد ایرانی دارای معلولیت در مسیر صعود به هفت قله بلند دنیا