به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری یاسوج، اسلام محمودی در جمع مدیران شهرداری یاسوج افزود: این اقدام نقطه عطفی برای ارتباط شهروندان با شهرداری در ساعات مختلف شبانه روز است.
وی اظهار داشت: شهروندان با استفاده از این سامانه میتوانند درخواست ها، پیشنهادات و انتقادات خود را از خدمات شهری به مسوولان شهری انتقال وبا دریافت کد رهگیری پیگیر مطالبات خود باشند.
مدیر آمار و فناوری اطلاعات شهرداری یاسوج گفت: ایجاد پل ارتباطی الکترونیک و هوشمند بین شهروندان با مجموعه شهرداری، مکانیزه کردن نظام پاسخگویی به شهروندان نسبت به معضلات، هدفمند کردن ماموریت های شهرداری وجلوگیری از اتلاف وقت از اهداف راه اندازی مرکز سامانه 137 است.
محمودی افزود: شناسایی اولویت های شهری از دید شهروندان وبرنامه ریزی برای آن زمینه سازی تحقق سیستم واحد مدیریت شهری، فراهم شدن زمینه مشارکت فعال و موثر شهروندان درحل معضلات شهری، همچون تخلفات ساختمانی و سد معبر و... از اهداف دیگر راه اندازی این سامانه است.
وی اظهار داشت: سامانه مدیریت شهری یکی از راههای آسان و سریع برای برقراری ارتباط شهروندان با شهرداری بوده تا بتوانند درخواست ها، نظرات، پیشنهادات وشکایات خود را در تمامی حوزه های کاری شهرداری ومدیریت شهری دریافت کند.
وی تاکید کرد: سامانه 137 فرصتی برای مشارکت شهروندان و متقابلا ایجاد زمینه بررسی میزان آشنایی، بهرهگیری و رضایتمندی شهروندان یاسوج به عنوان مخاطبان ومشتریان اصلی فراهم ساخته است.
محمودی افزود: پویایی، کارآمدی، اجتناب از گستردگی بیش از حد کنترل و تحلیل اطلاعات، آموزش و ارتقاء علمی و توانمندسازی منابع انسانی، نظارت دقیق بر عملکرد واحدها و مسوولان، فرهنگسازی واطلاع رسانی از جمله مؤلفه های مهم سامانه مدیریت شهری است.
وی اظهار داشت: ایجاد بانک اطلاعاتی از مشکلات شهر، طبقه بندی و بررسی دقیق و آماری مشکلات به صورت منطقه ای و محله ای و افزایش رضایتمندی شهروندان از سیاست های راهبردی است.
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد