به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیلی میل،به گفته روانشناسان ،ارتباط قوی بین رنگ مورد علاقه افراد با عملکرد و شخصیت آنان دارد . حتی در محیط کسب و کار و تجارت هم انتخاب رنگ مناسب برای فروش کالا و رونق تجارت سهم بسزایی دارد . در واقع دانستن روانشناسی رنگ برای تبلیغ کنندگان و بازاریابان تخصصی بسیار مهم است که در برخی از کشورها بسیار به آن توجه دارند .
در این تست با استفاده از طیف سه رنگ سعی شده به تحلیل شخصیت انتخاب کنندگان بپردازد .
1-نمودار صورتی تا رنگ قرمز
این افراد شخصیتی برون گرا دارند و دائم نظراتشان را با افراد دیگران در میان می گذارند چرا که مردم برون گرا از اینکه خودشان باشند نمیترسند و دوست ندارند بابت چیزی که هستند از مردم عذرخواهی کنند
2. نمودار سبز و آبی رنگ:
منحصر به فرد و جذاب اصطلاحی است که در مورد افرادی که رنگ سبز و آبی را انتخاب کرده اند می توان تعبیر کرد . آنها افرادهای پرانرژی بوده ومثبت اندیش هستند .شخصیت آنها دیگران را جذب کرده و طرفداران زیادی دارند .
3- نمودار بنفش با ترکیب آبی رنگ
بی باکی و جسور بودن از خصوصیات بارز علاقه مندان به این رنگ است که عاشق هیجان بوده و دایم به دنبال ماجراجویی هستند. آنان توانایی غلبه بر هرگونه شک و تردید در مبارزه با چالش ها را دارند و همواره دنبال اهداف خود می روند
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
دانشیار حقوق بینالملل دانشگاه تهران در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
یک پژوهشگر روابط بینالملل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتوگو با امین شفیعی، دبیر جشنواره «امضای کری تضمین است» بررسی شد