به گزارش جام جم آنلاین از مشرق، قبل از شروع سال جدید، بسیاری از مردم، کارشناسان و تحلیلگران از رئیس جمهور درخواست کردند به جای اسراف و ارسال پیام تبلیغاتی برای تبریک سال نو، به فکر مشکلات اقتصادی مردم باشد.
همواره این سؤال مطرح بوده است که هزینه پیامک تبلیغاتی روحانی از کجا تأمین میشود و اپراتورهایی که برای مردم ایران پیام تبلیغاتی روحانی را ارسال میکنند، با چه هزینهای یا زیر بار چه فشاری چنین اقدامی را انجام میدهند که تا به حال هیچ کسی درباره هزینه این پیامکها گزارشی به مردم نداده است.
به هرجهت روحانی امسال نیز بدون درنظر گرفتن خواست مردم، پیامک تبلیغاتی را برای مردم ارسال کرد.
روحانی در پیام تبلیغاتی خود که شائبه انتخاباتی نیز دارد و در سالی که همراه با دو انتخابت مهم است، با استفاده از الفاظ اعتدال و پیروزی، سال جدید را تبریک گفته است.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
حجتالاسلام سید کاظم سید باقری، معتقد است گفتمان مقاومت یک آرمان فراگیر اسلامی و انسانی است که فراتر از مرزها و فرقهها حرکت میکند
استاد یدالله کابلی معتقد است: تحولات نقاشیخط، نمایش قدرت نوآوری و خلاقیت در عرصه خط است
مصطفی کارخانه در گفتوگو با «جامجم»: