
به گزارش جام جم آنلاین ، در برنامه تبلیغاتی هر ساله بایرن مونیخ بازیکنان باید لیوانی بزرگ از یک نوع نوشیدنی الکلی در دستشان بگیرند، این نوع برند از نوشیدنی الکلی یکی از اسپانسرهای بایرن مونیخ محسوب می شود. در عکس دسته جمعی که در اینباره گرفته شد فرانک ریبری فرانسوی لیوانی در دستش نگرفت. او مسلمان است و اعتقاداتش اجازه نمی دهد مشروبات الکلی را در دست بگیرد.
چند سال پیش نیز زمانی که علی دایی بازیکن بایرن مونیخ بود نیز اتفاق مشابهی افتاد به این ترتیب که او حاضر نشد در عکس دسته جمعی برای تبلیغ همین نوع نوشیدنی لیوان دستش بگیرد.

در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
مهدی مذهبی معتقد است پیوند میان هنر، هویت و فضای شهری، محور اصلی وظایف سازمان زیباسازی شهر تهران است
رئیس کنفدراسیون صادرات ایران در گفتوگو با «جامجم»:
حمیدرضا حسینی معتقد است تاریخ بهارستان بازتابی از فراز و فرود سیاست و فرهنگ ایران در ۲ سده اخیر بوده است
آلبرت بغزیان، اقتصاددان در گفتوگو با «جامجمآنلاین» مطرح کرد؛