سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در ادامه از زبان یکی از خبرگان هک رشد که در وب سایت اش توضیحاتی در زمینه راهکارهای هکرهای رشد ارائه نموده، مواردی اشاره می گردد:
1. از یک راهکار استراتژیک برای مهار قدرت شخصی سازی استفاده کنید:
شخصی سازی یکی از عوامل اصلی تاثیرگذار در فروش مشتریان است. این راهکار که بیش از ابزار، برای یک هکر رشد، یک ذهنیت است، می بایست کاربران را به سمت تجربه کاربری، برای استفاده آسان تر کاربران پیش ببرد.
در حقیقت شخصی سازی یک فرایند، مشخصاً درباره استراتژی پشت روش اجرا است. این که شما می خواهید کاربر چه مسیری را طی کند.
2. به بررسی کمی بسنده نکنید:
این روزها در اجرای هک رشد، غالباً تیم های داده پرداژ، اطلاعات را از طریق ابزارهایی نظیر گوگل آنالیتیکس دریافت می کنند که تنها می تواند اعداد و ارقام ورود و خروج را مشخص کند.
برای به دست آوردن اطلاعاتی دقیق تر که بتواند هکر رشد را در پیشبرد کارها یاری کند، می بایست تحلیل های کیفی درباره جنس کاربران، رضایت آنها از فرایند خرید و غیره را نیز مدنظر قرار داد.
3. آزمایشاتتان را رسمی پیش ببرید
پیش از این که بخواهید برنامه ای برای بررسی ها داشته باشید، می بایست ابتدا افرادی که نظریه پردازی می کنند را جهت دهی کنید. این جهت دهی باعث می شود کسب و کار، در جهتی که نباید وارد نشود و تعریف فعالیت ها، فقط بهبود های کوچک اما موثر را هدف بگیرد.
در حقیقت می بایست برای تولید نظریه برای تست، یک راهکار سنجیده داشته باشید، در غیر این صورت هک رشد نخواهد توانست به شما کمک کند.
4. فرایند هک رشد را نیز بهبود ببخشید:
یکی از مهمترین عواملی که باعث می شود هکرهای رشد، بتوانند نتیجه خوبی در کسب و کار به وجود آورند، این است که هکر رشد، بتواند به راحتی فرضیه ها را آزمون کند. در غیر این صورت، می بایست شروع به اصلاح فرایندهای آزمون کردن نمایید.
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
دانشیار حقوق بینالملل دانشگاه تهران در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
یک پژوهشگر روابط بینالملل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتوگو با امین شفیعی، دبیر جشنواره «امضای کری تضمین است» بررسی شد