به گزارش جام جم آنلاین از مهر، رانندگی با این خودرو در ۶ حالت مختلف بر مبنای شرایط جاده ممکن است.
علاوه بر این خودروی یادشده دارای ترمزهای اضطراری است که در شرایط دشوار و پیش بینی نشده فعال شده و جان افراد را نجات می دهند.
قیمت پایه این خودرو ۷۹۹۹۰ دلار بوده و قدرت موتور آن به ۴۵۵ اسب بخار می رسد. این موتور ترکیبی از یک موتور سه لیتری توربو وی ۶ و یک موتور الکتریکی ۱۴.۱ کیلووات ساعتی است که نسبت به مدل قدیمی همین خودرو ۴۰ اسب بخار بیشتر قدرت دارد.
شتاب صفر تا صد خودروی یادشده تنها ۴.۷ ثانیه است که برای یک خودروی هیبریدی شاسی بلند و سنگین رکوردی مناسب محسوب می شود.
حداکثر سرعت خودروی یادشده ۲۵۰ کیلومتر در ساعت است و در صورت استفاده از موتور برقی صرف این رقم به حداکثر ۱۳۳ کیلومتر در ساعت افزایش می یابد.
وزن خودروی یادشده ۲۳۰۰ کیلوگرم بوده و برای اولین بار در طراحی آن از چرخ های ۲۲ اینچی استفاده شده است. شارژ باتری های برقی این خودرو به ۸ ساعت زمان نیاز دارد.
هر چند با استفاده از شارژر تقویت شده این رقم به تنها دو ساعت و نیم کاهش می یابد.
در صورت فعال کردن این خودرو در حالت ورزشی تنها از موتور گازوئیلی استفاده می شود. در حالت Sport Plus هر دو موتور گازوئیلی و برقی فعال می شوند.
در حالت هیبریدی راننده می تواند از قدرت موتورها بر مبنای نیاز خود استفاده و آنها را تنظیم کند. در حالت E-Power تنها موتور برقی و در حالت E-Charge و E-Hold هم از موتور برقی با کیفیت ها و تنظیمات متفاوتی بهره گرفته می شود.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
دانشیار حقوق بینالملل دانشگاه تهران در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
یک پژوهشگر روابط بینالملل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتوگو با دکتر سیدمرتضی موسویان، ضرورت و اهمیت داشتن دکترین در رسانه و دلایل قوت و ضعف رسانههای داخلی و معاند را بررسی کردهایم
ابراهیم تهامی، مهاجم سابق تیمملی در گفتوگو با جامجم:
گفتوگو با محمود پاکنیت بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون
در گفتوگو با تهیهکننده مستند معروف شبکه سه اولویتهای موضوعی فصل جدید بررسی شد