به گزارش جام جم آنلاین، همین چند روز پیش گفته شد ولوو نام جدیدی را ثبت کرده که شاید به آینده الکتریکی این برند اشاره دارد. رندری هم که مشاهده میکنید کار Rain Prisk بوده و یک سوپرکار الکتریکی میباشد که برخی از شاخصههای طراحی S60 مهندسی شده توسط پولستار را به ارث برده است.
اگرچه این خودرو یک محصول الکتریکی خالص نیست اما قوای محرکه هیبریدی 415 اسب بخاری دارد که شروعی خوب در مسیر حرکت به سمت آیندهای الکتریکی میباشد.
در نمای جلو میتوانیم جلوپنجره و لوگوی ولوو را فوراً تشخیص دهیم. چراغهای جلوی این خودروی فرضی نازکتر از مدلهای فعلی ولوو بوده ولی همچنان علامت خاص ولووهای مدرن یعنی چکش تور را در داخل چراغها حفظ کرده است. کاپوت نیز کم ارتفاع و پف کرده بوده و به سوی شیشه جلو کشیده شده است.
با حرکت به سمت عقب میتوانیم طراحی فست بک مانند را مشاهده کنیم که نهایتاً به طراحی سپر عقب ختم میشود البته درباره طراحی این بخش خیلی مطمئن نیستیم زیرا تصویری از بخش پشتی منتشر نشده است.
با توجه به حالت این خودرو میتوان گفت نمای عقب پهنی دارد و چرخهای عقب به گوشهها کشیده شدهاند که میتواند به خاطر پایین نگه داشتن باتریها و بهبود هندلینگ باشد.
تا این لحظه خبری در رابطه با چنین خودرویی تأیید نشده است. این ایده از نظر طرفداران ولوو کاملاً جذاب است اما احتمالاً از نظر مالی برای سوئدیها توجیهپذیر نیست.
طراحی و مهندسی خودروهای الکتریکی هزینهبر بوده و این هزینهها به مشتری نیز تحمیل میشوند. اگر ولوو تصمیم به ساخت سوپرکار الکتریکی بگیرد قطعاً چندین سال با دیدن آن فاصله خواهیم داشت.
منبع: پدال
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد