در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
به گزارش جام جم آنلاین از میزان، این روزها و با افزایش فروشگاههای زنجیرهای بازار تخفیف و «فروشویژه» نیز بیش از پیش داغ شده است.
تصویر زیر، «فروشویژه» یکی از این فروشگاههای زنجیره ای را نشان می دهد؛ اما نکته جالب اینجاست که نه تخفیفی در قیمت اعمال شده و نه شرایط ویژهای برای مشتری در نظر گرفته شده، سوال اینجاست که دقیقا از چه لحاظ این «فروشویژه» محسوب می شود که از برچسب فروش ویژه استفاده شده است!
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد