به گزارش ستاد خبری کمپین تو قهرمان منی، در این پویش موضوع تحریک مسوولیت اجتماعی شرکت ها جهت حمایت از پرسنل درمانی کشور مطرح است و در گام نخست بسته های منقش به هشتگ #تو_قهرمان_منی در مراکز بهداشتی و درمانی ویژه بیماران کرونایی و دیگر بیمارستان های دولتی و خصوصی توزیع شد.
کمپین تو قهرمان منی در این مرحله با حمایت برند اکشن که تولید کننده آدامس و پودرهای نوشیدنی می باشد در حال انجام است و این مجموعه به عنوان حامی اصلی این کمپین از دیگر شرکت ها دعوت می نماید تا به این کمپین بپیوندند.
در این کمپین که در گستره کشوری در حال انجام است،فعالان فضای مجازی نیز ضمن حمایت از این طرح در آن مشارکت دارند.
در این اقدام قرار است مسوولیت اجتماعی شرکت ها که در مواقع بحران لزوم پیدا می کند،با عنوان دیگری به نام #متصل_شو طرح شود تا این اقدام نمادین فرآیند توجه به مسئولیت اجتماعی را تشدید کند.
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
دانشیار حقوق بینالملل دانشگاه تهران در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
یک پژوهشگر روابط بینالملل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتوگو با امین شفیعی، دبیر جشنواره «امضای کری تضمین است» بررسی شد