به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی بانک مرکزی، این بانک از شبکه بانکی خواسته است تا خدمات بانکی به شرح زیر را برای هموطنان نابينا فراهم کنند:
1- در هر شعبه از بانک، باجهای به منظور ارائه خدمات بدون نوبت و سريع به معلولين و جانبازان خصوصاً نابينايان در نظر گرفته شود و موجبات ارائه خدمات با حفظ کرامت، سرعت و دقت به اين عزيزان فراهم شود.
2- در صورت درخواست نابينايان، کارتبانک ايشان به صورت چاپ برجسته اطلاعات مورد نياز بر روي کارتبانک (شامل نام و نام خانوادگي دارنده کارت، نام بانک، کد cvv2، تاريخ انقضاء، نوع کارت) صادر شود. نظر به اينکه اين امکان در تمام شعب و به صورت صدور آنی کارت امکانپذير نيست، اين درخواست از طريق ارسال به مرکز استان صورت پذيرد.
3- مناسبسازی محتوای اينترنت بانک و وبسايت بانک به منظور بهرهبرداری از خدمات الکترونيک غيرحضوری و اطلاع از آخرين اخبار و اطلاعات در دستور کار قرار گيرد.
4- در اسرع وقت نسبت به پيادهسازی کامل خدمت برداشت مستقيم به منظور کاهش نياز به انجام تراکنشهاي پرداخت منظم نظير پرداخت اقساط، اجارهبها، خدمات عمومی و ... اقدام شود.
5- ايجاد امکان گوياسازی در نرمافزارهای موبايلی موجود در دستور کار آن بانک/موسسه اعتباری قرار گيرد.
6- امکان اخذ تعهدنامه برای نابينايانی که داوطلب استفاده از خدمات حسابجاری و دستهچک بدون فرد امين هستند، در محل شعبه فراهم شود.
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد