به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس اطلاعاتی که سخنگوی این شرکت در اختیار رسانهها قرار داده، آئودی تا سال ۲۰۲۲ به مسابقات داکار وارد میشود و انتظار میرود بازگشت او به Le Mans در سال ۲۰۲۳ به وقوع بپیوندد. فصل ۲۰۲۰ - ۲۰۲۱ مسابقات فرمول E اولین باری است که شرکت آئودی از یک موتور الکتریکی ساخت کارخانه در اتومبیل مسابقهای خود استفاده میکند.
این فصل همچنین آخرین باری است که آئودی در Formula E حضور دارد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، شرکت آئودی در نظر دارد تولید موتورهای مخصوص برای شرکت در مسابقات فرمول E را ادامه دهد و آنها را به مشتریان خود بفروشد اما این مجموعه دیگر تمایلی به شرکت در این مسابقات ندارد.
سخنگوی شرکت آئودی در رابطه با برنامههای جدید شرکت آئودی گفت: "مسابقات Dakar Rally جایگزینی برای فرمول E خواهد بود. شرکت ما دیگر در مسابقات فرمول E به صورت مستقیم حضور نخواهد داشت اما فروش موتورها به شرکت کنندگان دیگر در جای خود باقی است". وی همچنین اظهار داشت که آنها به گزینههای دیگر نیز فکر کردهاند و قصد دارند به مسابقات Le Mans بازگردند.
طبق گزارشها شرکت آئودی در نظر دارد اتومبیلهای جدید خود برای شرکت در مسابقات را بر روی شاسی IMSA LMP2 بسازد که به صورت هیبریدی عرضه میشوند. خودروهای جدید آئودی برای مسابقات میتوانند ۶۷۰ اسببخار را برای ایجاد رقابتی سخت با دیگر شرکت کنندگان مسابقه تولید کنند. گفتنی است؛ شرکت آئودی سال ۲۰۱۲ پس از کسب موفقیت در مسابقات Le Mans از این مجموعه خارج شد و اکنون باری دیگر در نظر دارد به جمع آنها بازگردد.
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
بازگشت ترامپ به کاخ سفید چه تاثیری بر سیاستهای آمریکا در قبال ایران دارد؟
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
رضا جباری: درگفتوگو با «جام جم»:
بهتاش فریبا در گفتوگو با جامجم: