
به گزارش جام جم آنلاین، پدر برندسازی در این کتاب نشان میدهد چگونه میتوان از طریق داستانهایی که به نظر بیاهمیت میرسند، نام تجاری شرکت یا سازمان خود را در ذهن مخاطب ماندگار و محبوب کرد. او همچنین راز یافتن و توسعه داستانهای بالقوه و همچنین موثرترین روش به کارگیری این داستانها به منظور ارتقای برند را تشریح کرده است.
این کتاب توسط حسن بنانج، مترجم و روزنامهنگار و یکی از دانشآموختگان حوزه تبلیغات بازرگانی ترجمه شده است. بنانج قبلا کتاب «حس برند»، تالیف مارتین لیندستروم را نیز به قلمی شیوا و سلیس ترجمه کرده بود.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
تهیهکننده، نویسنده و بازیگران مجموعه شبکه سه، از چالشهای تولید یک قصه اجتماعی میگویند
در گفتوگو با یک جامعهشناس، تهدیدات و فرصتهای هوش مصنوعی برای خانوادههای ایرانی را بررسی کردهایم
سعید شیخزاده در گفتوگو با «جامجم» عنوان کرد