به گزارش
جام جم آنلاین، یکی از این پروژهها home delivery یا خدمات هوشمند اسنوا است. در این پروژه بلافاصله پس از انجام خرید، شبکه لجستیک سراسری حمل کالا و شبکه خدمات پس از فروش این شرکت به طور همزمان نسبت به حمل تا نصب در محل آشپزخانه خریدار اقدام میکنند و تمام مراحل در سیستم هوشمند مرکزی مربوطه قابل ردیابی لحظه به لحظه خواهد بود.
در این سیستم مشتری بدون هر گونه دغدغهای به طور خودکار، خدمات حمل و خدمات نصب را رصد میکند و میتواند در هر لحظه در جریان وضعیت حمل محصول بر روی نقشه قرار گیرد. این سیستم برای اولین بار در ایران از اول دیماه در تهران به صورت پایلوت انجام پذیرفته است و سپس در سراسر کشور به اجرا در خواهد آمد.
اسنوا در زمینه خدمات پس از فروش، توانسته است ۹ تندیس طلایی نشان رعایت حقوق مصرف کننده دریافت کند. همچنین 49/97 درصد میزان رضایت مندی مشتری از خدمات پس از فروش اسنوا میباشد و گسترده ترین شبکه خدمات پس از فروش کشور در حوزه لوازم خانگی از ویژگی های برجسته انتخاب الکترونیک است.