به گزارش جام جم آنلاین، این بار هم تیونر اهل بلغارستان دست روی رنجروور گذاشته و محصولی تولید کرده که با دیدنش هوش از سر بیننده میپرد.
پوشش چرم بژ، روکش سقف آلکانترای مشکی و تریم تیره کابین در نسخه استاندارد رنجروور اتوبیوگرافی جای خود را به متریال جدیدی دادهاند.
این متریال جدید را میتوان در کنسول مرکزی، ورودیهای هوای داخل کابین، دربها و فرمان دید که ترکیبی از چوب و الگوی ویژه است.
روی صندلیها نیز پوشش چرم اعلا با دوخت الماسی بکار رفته است. همین ترکیب را میتوان روی استراحت گاه دستها و پانل دربها دید. داشبورد نیز با همان متریال پوشانده شده و پوشش سقف نیز از نوع آلکانترای قهوهای است.
ویلنر دست به بدنه رنجروور اتوبیوگرافی نزده اما مشتریان بنا به درخواست خود میتوانند تقاضای بهبود ظاهری این شاسیبلند را نیز بدهند. ویلنر چند سال پیش یک کیت بدنه سفارشی برای نسخه طویلتر این خودرو ساخته بود.
در آن مورد قطعات پلاستیکی جای خود را به قطعات فیبر کربنی دستساز داده بودند. این قطعات در فریم جلوپنجره، سپرها، رکابهای جانبی و پوشش آینههای جانبی بکار رفته بود و نوشته مشکیرنگ رنجروور هم روی کاپوت خودنمایی میکرد. به این موارد باید رینگهای ۲۱ اینچی تیرهرنگ، سیستم اگزوز اسپورت و… را اضافه کرد.
منبع: پدال
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد