به گزارش جام جم آنلاین، به نظر میرسد این شرکت تلاش میکند ما را برای آیندهای که جلوپنجره جدید بامو نقش مهمی در زبان طراحی آتی خواهد داشت آماده کند. ظاهراً این کار به گفته مدیر طراحی بامو کمک خواهد کرد محصولات آینده شرکت از دیگران متمایز شوند.
Domagoj Dukec مدیر طراحی بامو گفته است: اگر میخواهید چیزی بسازید که متمایز باشد باید برجسته و متفاوت باشد. اگر میخواهید به برخی مصرفکنندگان دست پیدا کنید باید متمایز باشید. جلب نظر همه هدف ما نیست اما باید مشتریان خود را راضی نگه دارید.
همانگونه که قبلاً گفتیم جلب نظر همه غیرممکن است. آدریان فن هوی دونک نایبرئیس بخش طراحی گروه بامو حتی اعتراف کرده بازخوردها میتوانند بیرحمانه باشند اما این به معنی تغییر نظر بامو نیست.
او میگوید تعارض چیزی عادی است و به این حقیقت مربوط میشود که باواریایی ها محصولات بسیار موفقی را در گذشته تولید کردهاند.
او گفته بود:وقتی محصول قدیمی شما بسیار موفق است اختلافاتی وجود دارد و این چیزی است که ما میبینیم. اگر بازار شما موفق باشد و سپس این موضوع تکرار نشود باید تغییر کنید. به عنوان یک کمپانی وضعیت بسیار استرسزایی وجود دارد.
نهایتاً باید گفت طراحان میخواهند خودروهایی بسازند که مشتریان میخواهند بخرند نه اینکه نیازی به آن داشته باشند. طراحان دو گروه اصلی از افراد را شناسایی کردهاند و به دنبال جذب آنها هستند. به این دو گروه به اصطلاح خالقان ظریف و مجریان رسا میگویند. گروه اول خبرنگاران هستند که خودروهایی با شمارههای فرد یعنی سری ۳، ۵ و ۷ را دوست میدارند. گروه دوم خودروهایی مثل M4 جدید و یا X6 را دوست دارند.
منبع: پدال
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
دانشیار حقوق بینالملل دانشگاه تهران در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
یک پژوهشگر روابط بینالملل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتوگو با امین شفیعی، دبیر جشنواره «امضای کری تضمین است» بررسی شد