هرکسی چیزی گفته بود و یکی هم طرح داده بود یعنی در لحظه شهادت حاج قاسم سلیمانی که ساعت یک و بیست دقیقه شب جمعه به نیت امیرالمومنین که عدد ابجدش صد و ده است هزار و صد موتور سوار، دقت کنید هزار و صد موتور سوار حیدرحیدر گویان در خیابانهای شهر بچرخند و عکس حاجی را هم روی طلقشان بچسبانند و به خیالشان کار فرهنگی کنند.
حالا اینکه این حجم صدای موتورها و این حجم حیدرحیدر گفتن در ساعاتی که تقریبا شهر خواب است چه کار کردی میتواند داشته باشد، خودش محل بحث است.
ماجرا از جایی شروع شد که سربند و گونی و سیم خاردار و جعبه فشنگ چوبی و کلاه فلزی را بعد از جنگ بیشتر از جنگ استفاده کردیم. کجا؟ هفتههای دفاع مقدس مسؤول خریدها رفتند پاساژ مهستان و یک یادبود ساختند ورودی همه نهادها و وزارتخانهها و ادارات.
باید آن روزی به یاد بیاوریم که شانزده آذر که روز شهادت جوانهای دسته گلمان است را گفتیم روز دانشجو و برایش بودجه تعریف کردیم و بودجهها شد صرف استندآپ کمدی و سیب به نخ بسته گاز زدن و چشم بسته ماست به دهن هم کردن و نهایتش یک ایران ای سرای امید و یار دبستانی من هم پخش کردیم و یادشان را گرامی داشتیم.
درد جایی به اوج رسید «که هربار این درو محکم نبند نرو» و «با انگشت همه نشون میدن تو رو ماهپیشونی عشقمو...» خوانندههایشان دعوت شدند تلویزیون و رسانه و اصالت پشت ابر پنهان شد.
ابتذال اگر تجسد و کالبد داشت میشد همین خوانندهای که دیروز با یک بازیگر آنکاره ویدئو موزیک بیرون داده و همه وای بچههایمان بچههایمان سر دادهاند. من فکر میکنم تازه اول کاریم و نصف گاو هنوز زیر لحاف است.
حامد عسکری - شاعر و نویسنده / روزنامه جام جم
 
 		 	 
    
    
    
 
    
    در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
 
    
    در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
 
    
    عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
 
    
    تهیهکننده و کارگردان مستند رئالیتی «کارخنده» درباره چالشهای تولید این برنامه و تغییرات در فصل چهارم آن توضیح میدهد
 
    
    فیلمساز بوشهری معتقد است سینمای ماندگار، بازتابی از ملاقات انسان با خویشتنِ خویش و سیر درونی اوست.
 
    
    