سرهنگ حسین زنگنه ثانی با اعلام این خبر گفت: روزانه بیش از 15 هزار تماس مردمی با مرکز فوریت های پلیسی 110 استان خراسان رضوی به ثبت می رسد که با بررسی های به عمل آمده به طور میانگین هر ساعت بیش از 600 تماس مردمی با این مرکز برقرار و 36 درصد درخواست های مردمی منجر به عملیات انتظامی می شود.
وی افزود: 58 درصد تماس ها مربوط به درخواست راهنمایی و مشاوره شهروندان است و 8 درصد تماس ها نیز غیر قابل رسیدگی و گاهی نیز ایجاد مزاحمت است.
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس استان خراسان رضوی خاطر نشان کرد: از شهروندان عزیز 2 خواسته داریم نکته اول این که از تماس های غیر ضروری با سامانه 110 خودداری کنند و مورد دیگر این که با توجه به تجمیع خطوط تلفن 110 در مرکز استان ، مردم عزیز هنگام تماس با مرکز فوریت های پلیسی ابتدا نام شهرستان و سپس نشانی دقیق خود را اعلام فرمایند.
وی تاکید کرد: از مردم عزیز می خواهیم پیشنهادات سازنده و نکته نظرات خود در خصوص عملکرد و اقدامات مرکز فوریت های پلیسی 110 را به تلفن 197 دفتر نظارت همگانی پلیس خراسان ر2ضوی ارائه دهند.
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد