محمدرضا احمدی: یک تورنمنت خوب را به لحاظ برنامه‌سازی سپری کردیم

ارتباط اسکایپی با ستاره‌ها، نقطه قوت‌مان بود

پیدا کردن انرژیک‌ترین فرد پشت صحنه ویژه‌برنامه یورو ۲۰۲۰ زیاد سخت نیست. محمدرضا احمدی با همان خنده‌های همیشگی و البته شوخی‌هایی که مختص پشت دوربین است، همه را سر کیف می‌آورد.
کد خبر: ۱۳۲۵۶۲۵
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روزنامه جام جم ،یک ایتالیایی تمام عیار که تا اینجای تورنمنت هرچه درباره تیم مانچینی گفته درست از آب درآمده. با محمدرضا احمدی دقایقی در پشت صحنه برنامه یورو ۲۰۲۰ صحبت کردیم:

 فکر می‌ کنی امسال ایتالیا قهرمان شود؟
خیلی امیدوارم. ایتالیای مانچینی با اطمینان خاطر بازی می‌کند و قرص‌تر از همیشه است.
 در کل یورو ۲۰۲۰ به لحاظ فوتبالی چطور بود؟
به لحاظ فوتبالی خوب بود. گرچه تیم‌هایی نظیر فنلاند یا مقدونیه حضور داشتند که خیلی مورد توجه مردم نبودند اما بازی‌های جذاب هم کم ندیدیم. مثل بازی آلمان - فرانسه، فرانسه - پرتغال، آلمان - پرتغال، اسپانیا - کرواسی، سوئیس - فرانسه، آلمان - انگلیس، ایتالیا - بلژیک و همین بازی نیمه‌نهایی ایتالیا - اسپانیا.
 اتفاق شگفت‌انگیز این دوره از نظر شما کدام بود؟
به نظر من نوع برخورد و مدیریت سران یوفا و مقامات برگزاری یورو در مورد حادثه‌ای که برای کریستین اریکسن دانمارکی رخ داد، بی‌نظیر بود. شاید اگر آن مسائل پزشکی نبود اریسکون در همان زمین فوتبال جان خودش را از دست می‌داد. آن فضای احساسی و آن تصاویر خبرهایی که در روزهای بعد آمد خیلی برای من تاثیرگذار بود.
 و نتیجه‌ای که شما را بیش از همه سورپرایز کرد؟
بازی سوئیس - فرانسه. من واقعا فکر نمی‌کردم فرانسه بعد از زدن ۳ گل، به آن شکل اسیر سوئیس شود و از گردونه رقابت‌ها کنار برود.
 این چندمین یورویی است که به عنوان مجری تجربه می‌کنی؟
این سومین یورو است. ۲۰۱۲، ۲۰۱۶ و حالا هم ۲۰۲۰.
 به نظرتان برنامه امسال یورو ۲۰۲۰ چه تفاوت‌هایی با برنامه‌های قبلی داشته؟
به هر حال هر دوره سعی می‌شود یک سری فاکتورها به برنامه اضافه شود. شاید یکی از فاکتورهایی که در برنامه یورو ۲۰۲۰ وجود دارد و قبلا به این اندازه پررنگ نبوده و مردم هم خیلی با آن ارتباط برقرار کرده‌اند همین ارتباط‌های اسکایپی با مربیان و ستاره‌های بزرگ دنیای فوتبال است. اسون گوران اریکسن را به عنوان یک تئوریسین بزرگ دنیای فوتبال می‌شناسند که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، والتر زنگا برای خیلی‌ها یادآور خاطرات شیرین ایتالیا در جام‌جهانی ۱۹۹۰ است، پاتریک کلایورت هم همینطور. یا فیلیپ سندروس که روی خط برنامه فارسی صحبت کرد.  میشائیل اسکیبه مربی بزرگی در فوتبال آلمان است که خودش ۴ سال هدایت تیم‌ملی این کشور را عهده‌دار بود. اینها بخشی از ستاره‌هایی بودند که با حمایت شبکه سه و شخص آقای هاشمی که پای کار بودند، روی خط اسکایپ برنامه حاضر شدند و مستقیما با فوتبالدوستان ایرانی صحبت کردند. یکی از نقاط قوت برنامه ما همین بود و این اتفاق بزرگی است که حتی در زمینه اعتبار بخشیدن به کشور ما اهمیت دارد. از دیگر نقاط قوت برنامه هم باید به جوان بودن گروه اشاره کرد. امیدوارم این گروه جوان از این تجربه ارزشمند بتواند در برنامه‌های آتی به خوبی استفاده کند.
 یکسری کارهای گرافیکی خوب هم دیده شد...
بله. این شماتیک‌های مجازی از اتفاقات جذاب برنامه امسال بود که خیلی هم مورد استقبال مردم قرار گرفت. در کل به نظر من که تا به حال در ۳ تورنمنت یورو افتخار حضور در ویژه‌برنامه‌های یورو را داشتم، فکر می‌کنم این دوره یک تورنمنت خوب به لحاظ برنامه‌سازی بود که سپری کردیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها