به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین ازیزد ، عبدالحمید عباس شیاری با بیان این خبراظهارداشت :درحال حاضر برنامه های مدیریت اضطراری بار به مشترکین خانگی اعمال نمی شود و در صورت نیاز پیش از آن اطلاع رسانی می کنیم.
وی افزود:هدف ما رضایت مندی مردم است و سامانه ۱۲۱برای همین منظور شبانه روز در خدمت گذاری آماده است.
شیاری تصریح کرد:مدیریت اضطراری بار به کمک صنایع بزرگ انجام می شود و هر گونه قطع بخش خانگی ممکن است یک حادثه و اتفاق مرتبط با تجهیزات باشد که می تواند توسط مردم از طریق سامانه اعلام شود.
وی با بیان اینکه تشدید گرما ، شرایط سختی پیش روی ما قرار داده و این روند تا نیمه مرداد پایدار است، متذکر شد: به یاد داشته باشیم به کار نبردن وسایل پرمصرف در ساعات گرما گره گشا است و بهتر است برای استفاده در ساعات پایانی شب یا اوایل روز استفاده شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خاطرنشان کرد:روابط عمومی شرکت از طریق درگاه مدیران امورها ،نظرات و شکایات مردمی را دریافت و به صورت روزانه به حوزه مدیرعامل اعلام خواهد کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد