لزوم اجرای الزامات زیست محیطی توسط واحدهای دامداری

معاونت نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان از اجرای الزامات زیست محیطی توسط واحدهای دامداری در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۳۴۰۸۳
لزوم اجرای الزامات زیست محیطی توسط واحدهای دامداریبه گزارش جام جم آنلاین لرستان: الهام برنا گفت: دامداری هایی که ضوابط محیط زیست را اجرا نکنند در فهرست منابع آلاینده قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: تمام واحدهای دامداری باید نسبت به تهیه و ارائه برنامه مدیریت زیست محیطی واحد خود اقدام و این برنامه را به تایید سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل حفاظت محیط زیست استان برسانند.
 
برنا گفت: واحدهای دامداری پس از ارائه برنامه و اخذ تاییدیه باید نسبت به اجرای تدریجی آن اقدام نموده به طوری که در پایان زمانبندی برنامه مدیریت زیست محیطی آن به طور کامل اجرایی شده و آلودگی در محیط ایجاد نکنند.
 
وی با اشاره به اهمیت اجرای این برنامه زیست محیطی گفت: کلیه دامداری ها ملزم به اجرای ضوابط زیست محیطی تعیین شده می باشند و اگر واحدی این ضوابط را اجرا نکند در فهرست منابع آلاینده قرار خواهد گرفت
 
معاونت نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان اظهار کرد: کلیه گاوداریها ملزم به بررسی کمی و کیفی پسماندهای تولیدی فاضلاب گاوداری، تدوین برنامه آموزشی، ثبت اطلاعات در سامانه جامع محیط زیست انسانی، آماده سازی تدریجی زیرساخت‌های مورد نیاز بر اساس برنامه تدوین شده می باشند.
 
فاطمه حافظی
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها