رییس بنیاد شهید: شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت احیا می‌شود

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به ریاست رییس جمهوری احیا می‌شود.
کد خبر: ۱۳۳۷۹۶۹

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، سید امیرحسین قاضی زاده روز پنجشنبه در حاشیه شورای اداری اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در جمع خبرنگاران افزود: همه اعضای دولت عضو این شورای عالی هستند و دبیرخانه آن نیز در بنیاد شهید است.

وی ادامه داد: در هر دستگاه اجرایی واحد شاهد و ایثارگر وجود دارد و در حال حاضر این واحدها فقط کارکرد معاضدتی داشته‌اند که معتقدیم می‌توان کارکرد فرهنگی نیز به آنها داد.

معاون رییس جمهوری گفت: با احیای شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و فعال کردن دبیرخانه آن در بنیاد شهید به احتمال زیاد معاونت فرهنگی این بنیاد متولی امور داخلی جامعه ایثار و شهادت شود و وظایف بیرونی حوزه فرهنگ و ایثار و شهادت به دبیرخانه شورای عالی سپرده شود تا حرکت پویاتری را در این حوزه انجام دهیم.

وی خواستار همکاری سایر دستگاه ها با بنیاد شهید شد و افزود: موارد مربوط به اجرای قانون ماده ۳۸ را در هیات وزیران و سازمان امور استخدامی کشور پیگیری می کنیم.

قاضی زاده ادامه داد: تلاش خواهیم کرد کمیسیونهای بنیاد خارج از وابستگی به بنیاد و به صورت مستقل با توجه به مستندات علمی اعلام نظر کنند تا حقوق مردم، مراجعه کنندگان و بیت المال ضایع نشود.

رییس بنیاد شهید و امورایثارگران روز پنجشنبه در نخستین سفر استانی خود به مشهد سفر کرد و پس از حضور در گلزار شهدای این شهر در جلسه شورای اداری بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی شرکت کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها