بازدید مدیرکل بنیاد خراسان رضوی از روند بازسازی گلزار شهدای مومن آباد تربت جام

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در سفر به تربت جام روند بهسازی گلزار شهدای روستای مومن آباد را بررسی کرد.
کد خبر: ۱۳۳۶۷۳۹

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، حجت الاسلام حسین معصومی در جریان سفر به شهرستان تربت جام، به  گلزار شهدای روستای مومن آباد رفت و ضمن ادای احترام به مقام والای شهدا این دیار گفت: بهسازی گلزار شهدای تک مزاری استان در اولویت بنیاد خراسان رضوی است که با جدیت دنبال می‌شود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در بازدید میدانی از روند بازسازی گلزار شهدای روستای مومن آباد، افزود: پیکر 22 شهید در گلزار شهدای روستای مومن آباد آرامیده است و برای اجرای پروژه ساماندهی گلزار شهدای این روستا، اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان توسط بنیاد و با مشارکت های مردمی در نظر گرفته شده است.
وی تاکید کرد: این پروژه عمرانی از ابتدای شهریور ماه سال جاری آغاز و تا تا پایان امسال به اتمام می‌رسد.

حجت الاسلام معصومی خاطر نشان کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بهره‌مندی حداکثری از فضای معنوی و فرهنگی گلزار شهدا خواستار اجرائی شدن برنامه‌های فرهنگی با محوریت بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مکان معنوی شد.
گفتنی است؛ شهرستان تربت جام از توابع استان خراسان رضوی که در 168 کیلومتری مشهد مقدس واقع شده و پرونده 453 شهید، یک هزارو 237 جانباز و 88 آزاده در بنیاد شهید  و امورایثارگران این شهرستان سند افتخار غیور مردانی است که برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جانفشانی فداکاری و مقاومت کردند و به انقلاب اسلامی عزت بخشیدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها