به گزارش جام جم آنلاین، مجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس در یک نشست خبری اعلام کرد که کارگزار سرخپوشان مشخص شده و با رقم ۳۳۰ میلیارد به اضافه ۳۰۰ میلیارد حق پخش کار را انجام خواهد داد. این در حالی است که باشگاه پرسپولیس پس از فسخ قرارداد با آتیه داده پرداز در زمستان گذشته مسیری طولانی را برای انتخاب کارگزار تبلیغاتی خود پیمود و حالا توانسته با «دیده پویان ماژ» به توافق برسد تا قرارداد سه ساله امضا شود.
بر اساس گفته سرپرست باشگاه پرسپولیس این قرارداد سه ساله در صورتی برای سالهای آینده عملی خواهد شد که کف درآمد پرسپولیس ۲۰ درصد افزایش پیدا کند، یعنی بدون حق پخش، قرارداد سرخپوشان برای سال دوم به ۳۹۶ میلیارد و سال سوم به ۴۷۵ میلیارد خواهد رسید.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
ضروریترین نکات بهداشتی را که زائران اربعین باید رعایت کنند در گفتوگو با یک متخصص بیماریهای عفونی بررسی کردهایم
حجتالاسلام صلحمیرزایی معتقد است که مقاومت بدون ایمان، بصیرت و امید پایدار نمیماند و ستون خیمه این راهبرد، حضور آگاهانه و منسجم مردم است
«جامجم» در گفتوگو با جانشین فرمانده یگان حفاظت سازمان منابع طبیعی کشور بررسی کرد