به گزارش جام جم آنلاین کردستان، آزاد حکمت صبح امروز شنبه در گفت و گو با رسانه های استان کردستان اظهار داشت: مرکز تماس 2020 در راستای مشتری مداری و پاسخگویی سریع و صحیح به مشتریان راه اندازی و در اختیار مشتریان قرار دارد.
مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه ارائه خدمات از سوی این مرکز 24 ساعته است، افزود: در سال گذشته 720هزار و 307 مورد تماس با مرکز 2020 توسط مشتریان مخابرات استان برقرار شده است.
وی با اشاره به اهمیت پاسخگویی در حداقل زمان ممکن و جلب رضایت مشتریان که در تحقق اهداف مخابراتی و شعارارتباطی فراگیرتاثیرگذار است خاطر نشان ساخت: تعامل دوسویه با مشتریان و شفافیت در پاسخگویی صحیح جهت تحقق رضایت مشتریان به عنوان اصل مشتری مداری در برنامه های منطقه قرار دارد.
مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعلام اینکه پاسخگویی دقیق و راهنمایی به موقع مشتریان از جمله وظایف اپراتورهای این سامانه است گفت: در همین راستا تمامی تماس های گرفته شده با سامانه 2020 به صورت اتوماتیک ضبط و ثبت خواهد شد.
وی در ادامه ضمن فعالیتهای سامانه2020بیان کرد:تمام مشتریان سرویس اینترنت پرسرعت مخابرات در استان با شمارهگیری2020 از طریق تلفن ثابت و تلفن همراه بدون پیش شماره میتوانند نسبت به رفع مشکلات سرویس اینترنت و یا اطلاع از وضعیت بسته انتخابی خود اقدام نمایند.
حکمت یادآور شد:بعد از شیوع بیماری کرونا میزان استفاده از اینترنت در استان نیز افزایش پیدا کرده است و مشتریان بیشتری جهت رفع مشکلات در این زمینه با مرکز 2020 تماس گرفته اند.
مدیر مخابرات منطقه کردستان اعلام کرد: در حال حاضر بیش از 135 هزار پورت اینترنت پرسرعت مخابرات به مشتریان واگذار شده است.
وی همچنین عنوان کرد: هم اکنون تعداد 564 روستای کردستان تحت پوشش خدمات و بسته های متنوع سرویس اینترنت پرسرعت مخابرات هستند.
مدیرمخابرات منطقه کردستان اضافه کرد: ستاره 2020 مربع نیز در راستای خدمت رسانی غیرحضوری از طریق تلفن همراه پاسخگوی نیازهای مشتریان در خصوص پرداخت صورت حساب و سرویس اینترنت می باشد.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد