به گزارش جام جم آنلاین ، باشگاه استقلال در اوایل لیگ برتر این فصل از سازمان لیگ خواست تبلیغات محیطی باشگاه را خودش انجام بدهد.
مدیران باشگاه استقلال معتقد بودند با این روش درآمدزایی بیشتری برای باشگاه حاصل خواهد شد و سهم سازمان لیگ را نیز از این درآمد هفته به هفته پرداخت میکند، اما اکنون باشگاه استقلال بابت پرداخت نکردن سهم تبلیغات محیطی خود بدهی 30 میلیارد تومانی به سازمان لیگ فوتبال ایران دارد.
صادق درودگر مدیر بازاریابی سازمان لیگ فوتبال ایران با اعلام این خبر به فارس اظهار داشت: تا روز شنبه امیدواریم که کارگزار باشگاه استقلال بدهی خود را به سازمان لیگ پرداخت کند.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
گفتوگوی «جامجم» با هوشنگ توکلی پیرامون تجربه بازی در «مرگ تدریجی یک رویا»
طالقانی معتقد است سینمای ملی داشتن به هر قیمتی افتخار محسوب نمیشود، چون این مقوله تبدیل به یک ابژه شده و طرف غربی هر قدر خودمان را تحقیر کنیم، بیشتر به ما امتیاز میدهد
رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور در گفتوگو با «جامجم» مطرح کرد