به گزارش جام جم آنلاین ، باشگاه استقلال در اوایل لیگ برتر این فصل از سازمان لیگ خواست تبلیغات محیطی باشگاه را خودش انجام بدهد.
مدیران باشگاه استقلال معتقد بودند با این روش درآمدزایی بیشتری برای باشگاه حاصل خواهد شد و سهم سازمان لیگ را نیز از این درآمد هفته به هفته پرداخت میکند، اما اکنون باشگاه استقلال بابت پرداخت نکردن سهم تبلیغات محیطی خود بدهی 30 میلیارد تومانی به سازمان لیگ فوتبال ایران دارد.
صادق درودگر مدیر بازاریابی سازمان لیگ فوتبال ایران با اعلام این خبر به فارس اظهار داشت: تا روز شنبه امیدواریم که کارگزار باشگاه استقلال بدهی خود را به سازمان لیگ پرداخت کند.
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
دانشیار حقوق بینالملل دانشگاه تهران در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
یک پژوهشگر روابط بینالملل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتوگوی «جامجم» با نماینده ولیفقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران عنوان شد