به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از یزد ، محمدرضا زارع با بیان این خبر اظهارداشت : بر اساس آخرین ارزیابی معاونت تنظیم مقررات مخابرات ایران در خصوص ارزیابی شاخص های عملکردی به شکایت ها، اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات مخابرات منطقه یزد در شاخص پاسخگویی به شکایات مردمی در بین مخابرات مناطق کشور،رتبه نخست را به خود اختصاص داد
وی افزود: در ارزیابی صورت گرفته در اسفند ماه سال گذشته ، 7100 فقره شکایت در مناطق کشور پاسخگویی و بارگزاری شد که از این تعداد 44 شکایت مربوط به استان یزد می باشد
زارع تصریح کرد: شاخص تعیین شده در این ارزیابی 1/28روز تعیین شده است که اداره بازرسی مخابرات منطقه یزد به طور میانگین 0/22از روز به در خواست ها و شکایات مردمی پاسخ داد
مدیر مخابرات منطقه یزد افزود: قطع ارتباط، ارائه خدمات نامطلوب پشتیبانی، عدم تضمین کیفیت سرویس ارائه شده، عدم ثبت نام و واگذاری تلفن ثابت، عدم تامین کابل و تجهیزات سرقت شده جز بیشترین موارد مطرح شده شکایتی می باشد
وی خاطر نشان ساخت: مشترکان مخابرات منطقه یزد می توانند هرگونه پیشنهاد، مشکل و شکایات خود را با تماس با شماره 2021 یا ثبت شکایت در سامانه bazresi.tci.ir اطلاع دهند تا به آنها در کوتاهترین زمان رسیدگی شود
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
دانشیار حقوق بینالملل دانشگاه تهران در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
یک پژوهشگر روابط بینالملل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتوگو با امین شفیعی، دبیر جشنواره «امضای کری تضمین است» بررسی شد