رشد ۲۰۰ درصدی قیمت برخی از مواد اولیه صنایع شوینده در یک سال گذشته

معاونت بازاریابی و برندینگ هلدینگ مدیریت صنعت شوینده با بیان اینکه محصولات دانش‌بنیان با کاهش قیمت تمام‌شده محصولات ارزان‌تر و مناسب‌تری را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهند، از رشد ۲۰۰ درصدی قیمت مواد اولیه این صنعت در سال گذشته خبر داد و افزود: در سال گذشته نقشه راه صنایع شوینده با استفاده از ۲۰ سند بالادستی و قوانین مربوطه با همت فرهیختگان و مجربین این صنعت تهیه شد که باید تبدیل به یک سند شود تا ویژگی‌های کمی و کیفی بتواند نقش موثری برای صنعت شوینده، حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، افزایش سود سهامداران و ایجاد اشتغال در کشور ایفا کند.
کد خبر: ۱۳۶۸۱۳۲

سید عباس حسینی‌ نسب، معاونت بازاریابی و برندینگ هلدینگ مدیریت صنعت شوینده در گفتگو با نبض بازار با طرح مسایل و چالش‌های بازار صنایع شوینده تصریح کرد: یکی از مشکلات کنونی تولیدکنندگان در این بخش، گرانی مواد اولیه و رشد تصاعدی قیمت چنین اقلامی است و شرکت‌های شوینده هم در گروه ما و هم سایر شرکت‌ها با مشکلاتی مواجه شده‌اند.

وی افزود: طی سال گذشته، برخی از مواد اولیه صنایع شوینده بیش از دویست درصد رشد قیمت داشته است و به همین دلیل مشکلاتی جدی در مسیر تولید ایجاد شده و شرکت‌ها را دچار زیان کرده است بنابراین پیگیر هستیم تا متناسب‌سازی و منطقی کردن قیمت‌ها صورت گیرد و بخشی از مشکلات تولید رفع شود.

حسینی‌نسب ادامه داد: هر چند در برهه زمانی ابتدایی سال جاری که همزمان با کاهش تولید بسیاری از تولیدکنندگان این صنعت به دلیل اجتناب از زیان‌های انباشته شد، توزیع محصولات این گروه به ویژه در مورد محصولات پودر‌های شوینده پیگیری شد و حمایت و هم‌افزایی گروه در بازار ادامه یافت.

معاونت بازاریابی و برندینگ هلدینگ مدیریت صنعت شوینده درباره ویژگی‌های تولیدات دانش‌بنیان اظهار کرد: افزایش بهره‌وری، کاهش هزینه، تولید محصول کیفی، پاسخگویی کامل به نیاز‌های بازار مصرف، اقدام در جهت اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید از ویژگی‌های امسال ما در حوزه تولید دانش‌بنیان و توسعه بازار است.

وی با بیان اینکه محصولات دانش‌بنیان با کاهش قیمت تمام‌شده محصولات ارزان‌تر و مناسب‌تری را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهند، خاطرنشان کرد: در صنایع شوینده تولیدات دانش‌بنیان به معنای سودآوری بیشتر، ارتقای سطح جایگاه شرکت‌ها و سهم‌گیری در بازار، تقویت برند‌ها و رضایت و خشنودی مصرف‌کنندگان است.

تشریح سرفصل‌های مهم نقشه راه هلدینگ مدیریت صنعت شوینده

معاونت بازاریابی و برندینگ هلدینگ مدیریت صنعت شوینده با اشاره به سرفصل‌های مهم نقشه راه این شرکت برای سال جاری، خاطرنشان کرد: در سال گذشته نقشه راه صنایع شوینده با استفاده از ۲۰ سند بالادستی و قوانین مربوطه با همت فرهیختگان و مجربین این صنعت تهیه شد که باید تبدیل به یک سند شود تا ویژگی‌های کمی و کیفی بتواند نقش موثری برای صنعت شوینده، حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، افزایش سود سهامداران و ایجاد اشتغال در کشور ایفا کند.

حسینی نسب از برنامه ورود شرکت آلی شیمی قم به بازار سرمایه خبر داد و با بیان اینکه برنامه‌هایی برای بهبود توزیع و ارتقای کیفی و افزایش صادرات محصولات در حال انجام است، عنوان کرد: برای تقویت برند‌ها نیز اقدامات موثر و عمیق‌تری در سال جاری انجام خواهد شد.

اصلی‌ترین وظیفه ما ایجاد عدالت بهداشتی است

وی در ادامه اصلی‌ترین وظیفه این شرکت را ایجاد عدالت بهداشتی است به گونه‌ای که محصولات تولیدی این گروه در سراسر کشور و با قیمت ثابت در اختیار همه هم میهنان قرار گیرد اعلام کرد و افزود: به همین منظور برنامه‌هایی برای افزایش پوشش و بهبود روش‌های توزیع محصولات در حال مطالعه و اجرا است که هدف نهایی آن خدمت بیشتر به آحاد مردم کشور عزیزمان خواهد بود.

معاونت بازاریابی و برندینگ هلدینگ مدیریت صنعت شوینده تاکید کرد: ارتقای کیفی محصولات این مجموعه شامل یک فرآیند دائمی است که هرگز وقفه‌ای در آن وجود ندارد، با توجه به تغییر سبک زندگی مردم و تعریف نیاز‌های جدید در گذر زمان، رعایت الزامات زیست محیطی، افزایش کارایی محصولات و کسب رضایت دائمی مصرف‌کنندگان نهایی نیازمند این هستیم تا هیچ خللی در زنجیره ارزش شرکت‌های تابعه ایجاد نشود.

تمرکز بیشتر در بازار‌های خارجی و صادرات

حسینی نسب خاطرنشان کرد: با بهره گیری از رهنمود‌های جناب آقای نعمت الهی مدیرعامل محترم شرکت مدیریت صنعت شوینده در خصوص تشکیل شورای جهش صادرات و به منظور تعمیق بازار‌های موجود، تکمیل سبدکالایی و گسترش بازار‌های جدید، با همکاری همکاران شرکت‌های تابعه این گروه ضمن ارتباط با بازرگانان، تجا، شرکت‌های مدیریت صادرات، اتاق‌های بازرگانی، رایزنان اقتصادی و هر شخص حقیقی و حقوقی که امکان تسریع در روند صادرات را ایجاد کند و شرکت در رویداد‌های مرتبط، افزایش سطح آگاهی همکاران از طریق آموزش و ارائه مدل‌های کسب و کار ویژه در قالب پیشنهاد‌های منحصر به محدوده جغرافیایی مقصد اقداماتی صورت گرفته است، ضمن اینکه فرصت‌های جدیدی در بازار‌های کشور‌های CIS، آفریقا و حوزه خلیج فارس شناسایی شده است و به دنبال بهره‌برداری بیشتر از این بازار‌ها هستیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها