یکی از راهکارهای عالی و کم هزینه برای جذب و ارتباط مستمر با مشتریان ارسال پیامک است. هر کسب و کار بنا بر استراتژی و اهدافی که دارد باید با مشتریان سابق خود در ارتباط باشد آن ها را نگه دارد و در عین حال مشتریان بیشتری را برای کسب و کار خود جمع آوری کند. یکی از بهترین ابزارهایی که در عین حال این دو هدف را دنبال می کند پیامک است. اگر تصمیم دارید تا با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و شماره تماس آن ها را جمع آوری کنید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.
برای برقراری ارتباط با مشتریان و ارسال پیامک به طیف گسترده ای از آن ها ارسال با خطوط شخصی کار عاقلانه و حرفه ای به نظر نمی رسد. ارسال پیامک کسب و کارها با خطوط شخصی تخلف است. صاحبان مشاغل برای برقراری ارتباط با مشتریان خود که تعداد آن ها کم هم نیست نیازمند ابزار حرفه ای تری می باشند.
امروزه حتی امکان استعلام خلافی با پیامک فراهم است و تمامی سازمان ها و کسب و کارها برای راحت تر کردن فعالیت کاربران خود از پیامک استفاده می کنند.
پنل پیامکی ابزاری بر بستر اینترنت است که امکان ارسال، دریافت و مدیریت پیام های یک کسب و کار را فراهم می کند.
فرقی نداره هدف شما از ارسال پیامک چیست چرا که پنل پیامکی هر آنچه که شما به آن نیاز دارید را در اختیارتان قرار می دهد.
ارسال پیامک کد ورود، پیگیری سفارش، تایید عضویت، رمز عبور و... تنها بخشی از امکاناتی هستند که به وسیله وب سرویس پیامکی موجود در پنل اس ام اس در اختیار صاحبان سایت و اپلیکیشن قرار می گیرد تا کسب و کار آنلاین خود را به راحتی به ابزار پیامک مجهز کنند و ارتباط ساده تری را با مشتریان خود برقرار کنند.
یکی از رایج ترین کاربردهای پنل پیامک ارسال پیامک انبوه است که امکان تفکیک بازار و هدف قرار دادن آن را در تبلیغات فراهم می کند. با ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت، کدپستی، شهر، منطقه، اصناف و... کسب و کارها می توانند با هدفمندی بیشتری مخاطبان خود را تحت تاثیر قرار دهند.
از دیگر ویژگی های پنل پیامکی می توان به امکان حفظ ارتباط با مشتریان از طریق راه اندازی باشگاه مشتریان، خبرنامه پیامکی، برگزاری مسابقات، نظرسنجی، کد تخفیف، اطلاع رسانی و.... اشاره کرد.
با جمع آوری تلفن مشتریان و ارسال پیامک به آن ها می توانید:
حال که به اهمیت جمع آوری شماره تماس مشتریان و ارسال پیامک به آن پی برده اید در ادامه به شما بهترین راهکار را برای جمع آوری شماره تماس مشتریان ارائه می دهیم.
صاحبان کسب و کارها از روش های مختلفی برای جمع آوری شماره تماس مشتریان خود استفاده می کنند. برخی به صورت دستی در دفترچه تلفن، شماره مشتریان را دریافت می کنند، تعدادی از آن ها با برگزاری مسابقات یا ارائه تخفیفات این کار را انجام می دهند. راه های زیادی وجود دارد اما یکی از بهترین روش ها که باعث ایجاد حس اعتماد و همچنین از بین رفتن تردید مشتریان برای دادن شماره تماس به کسب و کارها می شود دستگاه ثبت شماره است.
دستگاه ثبت شماره موبایل مشتری ،از نظر ظاهری مشابه دستگاه کارتخوان است. مشتری می تواند بدون نیاز به عنوان کردن شماره خود به راحتی آن را در دستگاه ثبت کند. تنظیمات مختلفی وجود دارد شما می توانید با تعیین متنی پیش فرض پس از وارد کردن شماره تلفن، برای مشتریان پیامک تشکر از خرید، خوش آمدگویی یا باشگاه مشتریان ارسال کنید و ارتباط خود را از طریق پیامک در همان ساعت اولیه آغاز کنید.
در صورتی که محیط ثابتی برای استفاده از دستگاه ثبت شماره ندارید می توانید با استفاده از اپلیکیشن ثبت شماره، اطلاعات مشتریان کسب و کار خود را جمع آوری کنید.
مدیانا یکی از سامانه های ارائه دهنده ی ابزارهای ارتباط با مشتری است که در کنار مجهز کردن کسب و کارها به پنل پیامکی مدیانا، دستگاه ثبت شماره را ارائه می دهد تا کسب و کارها بتوانند بدون دردسر و خودکار شماره مشتریان خود را وارد دفترچه پنل اس ام اس کنند.
برای موفقیت و جلو زدن از سایر رقبا باید ابزارهای تبلیغاتی هدفمندتری استفاده کنید و حفظ مشتریان را فراموش نکنید. با حفظ مشتریان می توانید سود کسب و کار خود را افزایش و هزینه های تبلیغات را کاهش دهید و حرفه ای و جدی تر در میان رقبای خود ظاهر شوید.
اگر برای جمع آوری شماره تماس مشتریان خود نیازمند دستگاه ثبت شماره یا اپلیکیشن ثبت شماره موبایل هستید می توانید با مراجعه به سایت مدیانا آن را به همراه پنل اس ام اس رایگان دریافت کنید.
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
بازگشت ترامپ به کاخ سفید چه تاثیری بر سیاستهای آمریکا در قبال ایران دارد؟
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
گفتوگو با علی کاظمی، از ورودش به بازیگری تا نقشهای مورد علاقهاش
رضا جباری: درگفتوگو با «جام جم»: