به گزارش جام جم آنلاین همدان، سعید خوشبخت با بیان اینکه شبکه پاسخگویی ۱۳۷ شهرداری همدان در بارندگی اخیر به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی در کنار مدیریت شهری و مردم بوده است اظهار داشت: به محض شروع بارندگی و لزوم دریافت پیام ها و اطلاع رسانی در خصوص مشکلات مربوط به آبگرفتگی و پس زدگی فاضلاب، مجموعه سامانه ۱۳۷ آماده دریافت گزارش ها و پیام های مردم بود. وی ضمن تشریح گزارشات مردمی در خصوص بارندگی اخیر افزود: در این سامانه ۵۲۰ مورد تماس و ۸۰۱ مورد تعداد پیام دریافتی مربوط به آبگرفتگی دریافت و پیگیری شده است.
وی بیشترین تماس ها و پیام های مرتبط به آبگرفتگی را مربوط به مناطق سه و چهار دانست و گفت: شهرک اندیشه، شهرک مدنی، خضر و قاسم آباد درمنطقه سه و شهرک فرهنگیان و حصار امام در منطقه چهار بیشترین تماس و پیام را در خصوص آبگرفتگی داشته اند.
مدیر مرکز پاسخ گویی ۱۳۷ شهرداری همدان با اشاره به پاسخگویی منظم به مسائل و مشکلات خدماتی، عمرانی و سایر حوزه های مختلف مدیریت شهری به شهروندان گفت: سامانه پاسخ گویی ۱۳۷ به صورت شبانه روز آماده دریافت هرگونه تماس شهروندان و رسیدگی به مشکلات است.
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
دانشیار حقوق بینالملل دانشگاه تهران در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
یک پژوهشگر روابط بینالملل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتوگو با امین شفیعی، دبیر جشنواره «امضای کری تضمین است» بررسی شد