محمدحسین فرهنگی در گفتگو با
جامجم آنلاین به تاثیر شرایطی تحریمی و سواستفاده برخی از این وضعیت اشاره کرد گفت: ورود به عرصه خودروسازی باید با مدیریت کارآمد همراه باشد و هر جا مدیر کارآمدی حضور داشت کیفیت محصولات بالا رفته و اتکا به داخل بیشتر بود و طبعا در هر مقطعی که ضعف مدیریتی مثل مدیریت در ایران روبرو بودیم عوارضی مثل کاهش کیفیت و بالا رفتن قیمت و ضرر مصرف کننده را به همراه داشته است.
وی خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی باید از طریق یک مجموعه بی طرف موضوع تولید خودرو درداخل کشور مورد آسیب شناسی قرار گیرد و برای رفع نواقص راهحلهای کاربردی ارائه شود تا بدین واسطه سیاستهای مناسب در خصوص تولید خودروهای داخلی ترسیم شود.