هرمزگان-جام جم انلاین-سازمان تأمیناجتماعی زودتر از مهلت قانونی، به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل شده است.
عباس اکبری مدیر کل تامین اجتماعی استان هرمزگان گفت: با اعلام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مبنی بر پیوستن سازمان تامیناجتماعی به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند قبل از مهلت قانونی؛ این سازمان را یکی از سریع ترین سازمانهایی معرفی کرد که با پیوستن به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند خدمات خود را از این درگاه ارائه می دهند.
لازم به ذکر است در حال حاضر سازمان تأمیناجتماعی در سامانه خدمات الکترونیک و غیرحضوری خود که از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند نیز در دسترس است، قادر به ارائه انواع خدمات بیمهای به 45 میلیون بیمهشده، کارفرما، بازنشسته و مستمریبگیر تحت پوشش این سازمان است.
انعقاد قرارداد بیمه اختیاری و پرداخت حق بیمه، انعقاد قرارداد بیمه مشاغل آزاد از جمله بیمه زنان خانهدار و و بیمه دانشجویان و پرداخت حق بیمه، مشاهده حکم و فیش حقوقی بازنشستگان، درخواست هدیه ازدواج، درخواست کمک هزینه وسایل کمک پزشکی، ارسال لیست حق بیمه و پرداخت آن از سوی کارفرمایان، درخواست احتساب سوابق ایام سربازی به عنوان سابقه بیمهپردازی و پرداخت حق بیمه مقرر و ... از جمله خدماتی است که در حال حاضر بیمهشدگان، کارفرمایان و بازنشستگان برای دریافت این خدمات هیچ نیازی به مراجعه حضوری به واحدهای اجرایی تأمیناجتماعی ندارند.
مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان در پایان از کارفرمایان استان خواست ارسال لیست حق بیمه کارکنان خود را به روز پایانی ماه موکول نکنند و در شهریور ماه حق بیمه مرداد ماه کارگاه خود را واریز نمایند.
اکبری افزود :پرداخت بموقع حق بیمه ضمن جلوگیری از تعلق جرائم بیمه ای به کارفرمایان، در ارائه خدمات مطلوب سازمان تامین اجتماعی به بیمه شدگان بسیار تاثیر گذار است.
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
ابراهیم قاسمپور در گفتوگو با جامجم مطرح کرد؛
ضرورت اصلاح سهمیههای کنکور در گفتوگوی «جامجم»با دبیر کمیسیون آموزش دیدبان شفافیت و عدالت