معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در سخنان خود در این مراسم با تأکید بر اینکه با وجود افزایش قیمت در تمامی بخشها، قیمت بلیت مترو افزایش نداشته است، گفت: اگر شهروندان اطمینان داشته باشند که با پرداخت پول بیشتر، خدمات بهتر و بیشتری دریافت میکنند، حتماً از آن استقبال خواهند کرد.
جلال بهرامی بر ضرورت اصلاح فرآیندهای اداری و مالی و حذف دستورالعملهای دست و پاگیر به منظور سرعت بخشیدن به کارها تأکید کرد و افزود: هر کجا کاری بهخاطر روند طولانی مکاتبات اداری متوقف شده باشد، باید بلافاصله با ایجاد تحول آن را برطرف کنیم و نباید این موضوع، مانع تحقق خدمت به شهروندان شود.
معاون شهردار تهران، لزوم استفاده از سرمایههای انسانی شرکت بهرهبرداری مترو را که متشکل از نیروهای باتجربه و جوان و متخصص است، مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: مترو باید از درآمد پایدار برخوردار باشد و به این منظور با مشارکت بخش خصوصی میتوانیم درآمدهای پایدار ایجاد کنیم، ضمن اینکه به موازات آن میتوان هزینه نگهداشت مترو را نیز کاهش داد.
در ادامه این مراسم رئیس هیاتمدیره شرکت بهرهبرداری متروی تهران و حومه از دکتر نامی بهخاطر قبول مسئولیت در دوره گذر و بحرانهای اجتماعی قدردانی کرد و گفت: در همین دوره کوتاه اتفاقات خوبی رقم خورد و شاهد ایجاد ثبات در شرکت، بهخصوص بخش منابع انسانی و همچنین مدیریت هزینهها و جذب منابع بودیم.
سید مناف هاشمی با اشاره به اینکه لذتبخشترین حوزه کاری که در آن حضور داشته حملونقل بوده است افزود: در این حوزه تأثیر کار خود را روزانه میتوانیم ببینیم و این نشان از اهمیت این بخش دارد. اگر شهرداری ۵۰ درصد بودجه خود را هم برای این بخش بگذارد کافی نیست. وی خاطرنشان کرد: اگرچه در خصوص مترو و حساسیتهایش صحبت میکنیم؛ اما هنوز در این حوزه آنچه باید اتفاق بیفتد نیفتاده است و بعد از گذشته ۴۵سال از شروع ساخت و بیش از ۲۳سال از بهرهبرداری، مترو هنوز آنقدر که باید بودجه در اختیار ندارد.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد