معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان:

معاونین و مربیان پرورشی باید تنظیم گر و مطالبه گر فرآیند تربیت در مدارس باشند

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان گفت: معاونین و مربیان پرورشی باید تنظیم گر و مطالبه گر فرآیند تربیت در مدارس باشند.
کد خبر: ۱۳۹۲۸۴۵

به گزارش جام جم آنلاین همدان، مجتبی قمری در  دوره آموزشی-مهارتی راه‌ مربی اظهار داشت: تربیت موضوع گسترده و وابسته به عوامل درونی و بیرونی مختلفی است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان افزود: فرآیند تربیت به هیچ وجه نقطه‌ای و مقطعی نیست، بالعکس براساس نظریات تربیتی، برنامه های تربیتی برای اینکه اثربخشی کامل را داشته باشند، باید فرآیند محور باشند.

وی با بیان اینکه مربیان و معاونین پرورشی به تنهایی مسئول تربیت نیستند، خاطرنشان کرد: معاونین و مربیان پرورشی باید تنظیم گر و مطالبه گر باشند و با شناسایی عوامل و تقویت آن و موانع و رفع آن، با همراهی مدیران، معلمان، اولیا و دانش آموزان  تربیت اصولی و مطلوب را گسترش دهند.

قمری ادامه داد: مربیان پرورشی باید رهبر دلها باشند و با فعالیت های زیربنایی و سازنده و برنامه‌ ریزی‌ های صحیح، تمام عوامل مدرسه را جهت تحقق اهداف تربیتی همراه نمایند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان تصریح کرد: ما در اردوی راه مربی برآنیم تا مربیان، معاونین و مشاورین مدارس با انتقال تجارب و برگزاری کارگاه های آموزشی  نسبت به افزایش توانمندی یکدیگر اقدام نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
سفر اربعین به سلامت

ضروری‌ترین نکات بهداشتی را که زائران اربعین باید رعایت کنند در گفت‌وگو با یک متخصص بیماری‌های عفونی بررسی کرده‌ایم

سفر اربعین به سلامت

وقتی دل جنگل سوخت

«جام‌جم» در گفت‌وگو با جانشین فرمانده یگان حفاظت سازمان منابع طبیعی کشور بررسی کرد

وقتی دل جنگل سوخت

نیازمندی ها