
به گزارش جام جم آنلاین همدان، مجتبی قمری در دوره آموزشی-مهارتی راه مربی اظهار داشت: تربیت موضوع گسترده و وابسته به عوامل درونی و بیرونی مختلفی است.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان افزود: فرآیند تربیت به هیچ وجه نقطهای و مقطعی نیست، بالعکس براساس نظریات تربیتی، برنامه های تربیتی برای اینکه اثربخشی کامل را داشته باشند، باید فرآیند محور باشند.
وی با بیان اینکه مربیان و معاونین پرورشی به تنهایی مسئول تربیت نیستند، خاطرنشان کرد: معاونین و مربیان پرورشی باید تنظیم گر و مطالبه گر باشند و با شناسایی عوامل و تقویت آن و موانع و رفع آن، با همراهی مدیران، معلمان، اولیا و دانش آموزان تربیت اصولی و مطلوب را گسترش دهند.
قمری ادامه داد: مربیان پرورشی باید رهبر دلها باشند و با فعالیت های زیربنایی و سازنده و برنامه ریزی های صحیح، تمام عوامل مدرسه را جهت تحقق اهداف تربیتی همراه نمایند.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان تصریح کرد: ما در اردوی راه مربی برآنیم تا مربیان، معاونین و مشاورین مدارس با انتقال تجارب و برگزاری کارگاه های آموزشی نسبت به افزایش توانمندی یکدیگر اقدام نمایند.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد